نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸

احتمال ساخت یک بازی ارباب حلقه‌ ها جدید توسط سازنده Lord of the Rings: Gollum

طبق ادعای یک گزارش جدید، سازندگان The Lord of the Rings: Gollum روی یک پروژه دیگر از دنیای ارباب حلقه‌ها کار می‌کنند.

باتوجه‌به نقدها و نمرات بازی The Lord of the Rings: Gollum، می‌توانیم جدیدترین اثر استودیو دیدالیک اینترتینمنت را بزرگ‌ترین شکست امسال بدانیم. این بازی اکشن و ماجراجویی که هفته گذشته پس از چند تأخیر منتشر شد، پس از بررسی منتقدان به نمره متای ۳۶ دست یافت و در ادامه بازیکنان از تجربه آن استقبال چندانی نکردند تا تبدیل به یک شکست تمام عیار شود. استقبال منفی از بازی به قدری شدید بود که توسعه‌دهنده مجبور شد بابت کیفیت آن به‌صورت رسمی عذرخواهی کند و به بازیکنان اطمینان داد روی بهبود کیفیت بازی کار کند. حال گزارش جدیدی نشان می‌دهد که احتمالا کار استودیو دیدالیک با سری ارباب حلقه‌ها تمام نشده است.

به گزارش Games Wirtschaft، به‌نظر می‌رسد استودیو دیدالیک در ژوئن سال گذشته مبلغ بیش از دو میلیون یورو از وزارت فدرال امور اقتصاد آلمان دریافت کرده است تا آن را به‌عنوان یک کمک مالی به توسعه پروژه‌ای جدید که بازیکنان را به دنیایی سرسبز پر از موجودات افسانه‌ای و جادویی منتقل می‌کند، اختصاص دهد. همچنین در توصیف این پروژه اشاره می‌شود داستان را از دیدگاه شخصیتی روایت خواهد کرد که هرگز قبلا گفته نشده است.

درحالی‌که ممکن است به نظر برسد این توصیف مربوط‌به بازی The Lord of the Rings: Gollum است اما در گزارش Games Wirtschaft اشاره می‌شود که استودیو دیدالیک این کمک مالی را در ساخت بازی مذکور هزینه نکرده و آن را به یک پروژه متفاوت دیگر از دنیای ارباب حلقه‌ها اختصاص داده است. طبق گزارش، تکمیل و انتشار این پروژه در حال حاضر برای نیمه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده و به نظر می‌رسد توسعه آن از سال گذشته آغاز شده باشد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده