// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۸

استقبال فوق العاده از تریلر گیم پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2

نمایش گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 با استقبال چشم گیری همراه بوده است.

احتمالا یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های شوکیس پلی استیشن به نمایش گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 تعلق دارد؛ تریلری که توانست توجه بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی در سراسر دنیا را به خودش جلب کند.

بسیاری از علاقه‌مندان از زمان معرفی این بازی، منتظر یک نمایش از گیم‌پلی آن بودند که بالاخره در جریان شوکیس پلی استیشن موفق به تماشای آن شدیم. این تریلر با استقبال بسیار بالایی همراه شد، به طوری که در زمان نوشتن این خبر، تریلر گیم‌پلی Spider-Man 2 در کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب ۷.۴ میلیون بازدید و در کانال رسمی مارول ۹.۱ میلیون بازدید دریافت کرده است.

باید به این نکته اشاره کنیم که این آمار صرفا مربوط‌به دو کانال رسمی پلی استیشن و مارول در یوتیوب می‌شود. همچنین این آمار شامل تریلر سینمایی مربوط‌به Kraven the Hunter نمی‌شود.

در تریلر ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی دنباله‌ی بازی Marvel’s Spider-Man که در بخش‌هایی از منظقه‌ی کوئینز جریان داشت، شاهد قابلیت جا‌به‌جایی شخصیت بین پیتر پارکر و مایلز مورالز بودیم. به‌طور کلی گیم‌پلی بازی به نظر سریع‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

بدون شک Marvel’s Spider-Man 2 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های موردانتظار امسال به شمار می‌رود؛ اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست، اما انتظار می‌رود تا در فصل پاییز شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌عنوان دنباله‌ی نسخه‌ی سال ۲۰۱۸، توسط استودیو اینسامنیاک گیمز در دست توسعه قرار دارد. این بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد تریلر بازی مرد عنکبوتی ۲ چیست؟ به نظر شما باتوجه‌به تریلر گیم‌پلی، بازی نسبت به نسخه‌ی اول خودش پیشرفت قابل‌توجه داشته است یا خیر؟


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده