// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸

شایعه: در شوکیس ایکس باکس از دو بازی غیر منتظره رونمایی خواهد شد

طبق شایعه منتشر شده، در طی شوکیس ایکس باکس شاهد رونمایی از دو بازی غیر منتظره خواهیم بود.

شوکیس ایکس باکس ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) برگزار خواهد شد و بسیاری از علاقه‌مندان به کنسول‌های مایکروسافت منتظر این تاریخ برای دریافت اطلاعات و اخبار تازه درباره‌ی محصولات جدید ایکس باکس خواهند بود. با این تفاسیر همیشه قبل از برگزاری یک مراسم مهم، شاهد فاش شدن اطلاعاتی هستیم.

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی افشا کننده‌ها، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد چندین بازی مهم را در جریان شوکیس ایکس باکس به نمایش در آورد. یکی از این منابع با نام کاربری eXtas1stv که سابقه خوبی دارد، در یک توییت گفت که اطلاعاتی از شوکیس ایکس باکس به‌دست آورده که او را به‌شدت شگفت زده کرده است. او گفت در جریان مراسم ایکس باکس از دو بازی «غیرمنتظره» رونمایی خواهد شد که معرفی آن‌ها می‌تواند طرفداران را به‌شدت شگفت زده کند.

همچنین اخیرا یک کاربر دیگر با نام xboxcurator در توییتر فهرستی از بازی‌ها را منتشر کرد که مطابق ادعای او در جریان شوکیس ایکس باکس شاهد نمایش آن‌ها خواهیم بود. بااین‌حال، به احتمال بسیار زیاد این فهرست جعلی و ساختگی است. چرا که طبق اعلام قبلی بعد از پایان شوکیس ایکس باکس، شاهد نمایش بازی Starfield خواهیم بود. از طرفی دیگر، نام بازی Hollow Knight Silksong در تصویر دارای غلط املایی است و همچنین روند ساخت Scalebound هم پیش از این به‌طور کلی متوقف شده بود. با تمامی این تفاسیر، همچنان نمی‌توان با قاطعیت درمورد شایعه‌ها و گزارش‌های منتشر شده نظر داد.

لیست لو رفته از اسامی احتمالی بازی‌های حاضر در شوکیس ایکس باکس

فهرست منتشر شده توسط یک افشا کننده از بازی‌های حاضر در شوکیس ایکس باکس

به‌طور کلی باید این نکته را در نظر داشت که بعضی اوقات شایعه‌های منتشر شده صرفا برای جلب توجه علاقه‌مندان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند و نمی‌توان به‌طور قطع به تمامی گزارش‌های منتشر شده استناد کرد و برای به‌دست آوردن اطلاعات دقیق باید منتظر اخبار رسمی از سوی شرکت‌هایی مثل ایکس باکس یا پلی استیشن باشیم.

باوجود کنسل شدن مراسم E3 2023، همچنان شاهد انتشار اخبار جذاب زیادی به‌لطف مراسم‌هایی مثل شوکیس پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین یوبیسافت فوروارد که در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برگزار خواهد شد، هستیم. همچنین چندی بعد هم سامر گیم فست برگزار می‌شود که انتظار می‌رود در طی این مراسم هم از بازی‌های بزرگ دیگری رونمایی شود.

شما چه انتظاراتی از شوکیس ایکس باکس دارید؟ به نظر شما احتمال نمایش و رونمایی کدام بازی‌ها در این مراسم بیشتر است؟


منبع Appuals
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده