نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

حالت نیو گیم پلاس Final Fantasy 16 می‌تواند بازیکنان را به مدت بسیار طولانی سرگرم کند

به‌گفته سازندگان Final Fantasy 16، حالت نیو گیم پلاس می‌تواند بازیکنان را بیشتر از دور اول تجربه‌ی بازی به چالش بکشد.

سازندگان بازی Final Fantasy 16 در گذشته تایید کردند بازیکنان می‌توانند پس از به اتمام رساندن کمپین بازی، با تمام تجهیزات و مهارت‌هایی که کسب کرده‌اند روی حالت نیو گیم پلاس به تجربه‌ی مجدد بازی بپردازند. بااین‌حال آن دسته از طرفداران فاینال فانتزی که تمایل دارند حالت نیو گیم پلاس را با چالش بیشتری تجربه کنند، می‌توانند بازی را روی درجه سختی Final Fantasy Mode که یک گزینه انحصاری برای بخش نیو گیم پلاس به شمار می‌آید، پیش ببرند.

طبق توضیح رسانه گیم اینفورمر، گزینه Final Fantasy دشواری بازی را افزایش می‌دهد، مکان قرارگیری هیولاها را عوض می‌کند و دشمنان برای غافلگیر کردن بازیکنان با آرایش متفاوتی ظاهر خواهند شد. به نظر می‌رسد این گزینه دشواری به همراه حالت نیو گیم پلاس می‌توانند یک زمینه بسیار قوی برای آن دسته از طرفداران فاینال فانتزی آماده کنند که تمایل دارند بازی را با چالش و اکشن بیشتری شروع کنند.

بااین‌حال بازیکنانی که می‌خواهند بازی را با تمام مهارت‌ها و تجهیزاتی که در دور اول به‌دست آورده‌اند تجربه کنند، اجباری در انتخاب درجه‌ی سخت‌تر Final Fantasy نخواهند داشت. اگرچه به نظر می‌رسد مواجه شدن با دشمنان و باس‌فایت‌ها با تمام توانایی‌ها روی درجه سختی اولیه، تجربه بازی را بسیار آسان خواهد کرد.

مبارزه با پلنگ در بازی Final Fantasy 16

ریوتا سوزوکی، طراح مبارزه Final Fantasy 16، در این‌باره توضیح داد: «فلسفه اصلی طراحی بازی این بود که اولین تجربه کمپین روی شناخت کلایو، یادگیری کنترل‌‌ها و سپس لذت بردن از داستان متمرکز باشد. از جایی که در تجربه دوم بازی داستان تغییر نکرده است، پس تمرکز را به بخش اکشن اختصاص داده‌ایم. در اصل ما قصد داریم با ارائه حالت دشواری Final Fantasy به بازیکنانی که کلایو را کنترل می‌کنند این احساس را بدهیم که همیشه در خطر هستند، مرگ در گوشه و کنار محیط منتظر آن‌ها است و باید تلاش زیادی برای کامل کردن محتوا داشته باشند».

علاوه‌بر این، گزینه Final Fantasy تغییراتی در Arcade Mode بازی ایجاد خواهد کرد. حالت آرکید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بخش‌هایی از ماجراجویی خود را تکرار کنند و برای به‌دست آوردن بیشترین امتیاز ممکن آنلاین، توانایی‌های خود را به چالش بکشند. به‌گفته‌ی سازندگان، گزینه دشواری Final Fantasy می‌تواند حالت آرکید را تبدیل به Ultimaniac کند که اساسا به‌عنوان دشوارترین محتوا در بازی Final Fantasy 16 توصیف می‌شود. به‌گفته سوزوکی، این حالت تقریبا فقط برای بازیکنان هاردکور که به مهارت‌های خود در بازی‌های اکشن افتخار می‌کنند، ساخته شده است.

بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) امسال روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی فاینال فانتزی 16 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده