نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴

شایعه: پورت پی سی یک بازی AAA پلی استیشن در ماه ژوئیه عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد سونی قصد دارد تا در ماه ژوئیه نسخه PC یکی از آثار AAA کنسول پلی استیشن را در اختیار کاربران قرار بدهد.

شرکت سونی در طول سال‌های گذشته با انتشار نسخه PC آثار استودیو‌های فرست پارتی خود روی این پلتفرم توانست موفقیت‌های خوب و قابل‌توجهی را برای خود به ارمغان بیاورد. با‌توجه به این امر ادامه این روند از جانب این شرکت ژاپنی برای کسی تعجب‌آور نیست. با‌این حال سوالات و حدس‌های زیادی پیرامون پورت بعدی شرکت موردنظر برای رایانه‌های شخصی وجود دارد و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به نظر می‌رسد جزئیات جدیدی از این موضوع منتشر شده است.

اسنیچ، اینسایدر معروف و مورداطمینان دنیای ویدیو گیم که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات دارد، به‌تازگی در چنل دیسکورد خود ادعا کرد که سونی یک پورت PC معرفی‌نشده از یک انحصاری AAA استودیو‌های فرست پارتی پلی استیشن را در دست تولید دارد. ظاهرا این اثر قرار است در ماه ژوئیه عرضه شود.

جالب است بدانید انتظار می‌رفت از این بازی در جریان شوکیس اخیر پلی استیشن رونمایی شود و اطلاعات آن در دسترس قرار بگیرد. با‌این حال به نظر می‌رسد این اثر نیز جز آن دسته از آثاری است که برای نمایش آماده بوده‌اند و بنا به دلایلی نامعلوم در این شوکیس حضور پیدا نکردند.

پوستر بازی Ghost of Tsushima

در روزهای گذشته جیم رایان مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی اعلام کرد که سونی قصد دارد حداقل چند سال برای عرضه آثار انحصاری خود روی پلتفرم پی سی صبر کند. با‌توجه به صحبت‌های این شخص، بازی‌هایی مثل گرن توریسمو ۷، هورایزن فوربیدن وست و گاد آو وار رگناروک فاصله زیادی تا انتشار روی رایانه‌های شخصی دارند.

آثاری مثل Ratchet and Clank: Rift Apart ،Demon’s Souls ،Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 ممکن است نامزدهای اصلی برای نسخه های PC در آینده نزدیک باشند.

درنهایت باید گفت، سونی سال گذشته در جریان رویداد سامر گیم فست از نسخه پی سی بازی The Last of Us Part 1 رونمایی کرد. با‌توجه به نزدیکی این مراسم، این احتمال وجود دارد که شرکت موردنظر پورت جدید خود را در جریان این رویداد به‌صورت رسمی معرفی کند.

نظر شما عزیزان چیست؟ دوست دارید کدام یک از آثار فرست پارتی پلی استیشن به پی سی راه پیدا کند؟ دیدگاه خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده