نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

اعلام تاریخ انتشار بازی Alone in the Dark با پخش یک تریلر گیم پلی طولانی

ریبوت بازی Alone in the Dark با برچسب قیمتی ۵۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و جودی کومر و دیوید هاربر را در نقش کاراکترهای اصلی قرار می‌دهد.

شرکت THQ Nordic اخیرا میزبان یک رویداد برای رونمایی از ریبوت بازی Alone in the Dark بود که توسط استودیو Pieces Interactive مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. در این رویداد نه‌تنها گیم‌پلی بازی به نمایش درآمد، بلکه انتشار این اثر ترسناک بقامحور در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر تأیید شد. این ریبوت با برچسب قیمتی ۵۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

وقایع بازی Alone in the Dark در دهه ۱۹۲۰ رخ می‌دهد که کارآگاه ادوارد کارنبی تلاش می‌کند تا عموی گم‌شده امیلی هارتوود را پیدا کند. این دو به عمارت Derceto می‌روند، اما اوضاع به‌سرعت پیچیده می‌شود. درکنار وقوع اتفاقات عجیب‌وغریب ناگهان سروکله هیولاها پیدا می‌شود که بازیکن را مجبور به مبارزه می‌کنند. البته نظر به اینکه با یک بازی بقامحور سروکار داریم، گلوله‌های محدودی برای استفاده وجود دارد و باید ‌سراغ سلاح‌های سرد رفت.

کاراکترهای ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود هر دو قابل تجربه خواهند بود و هر یک دیدگاه منحصربه‌فردی به دستان دارند. شخصیت‌های بازی واکنش‌های متفاوتی را به هر یک از قهرمانان نشان می‌دهند که ارزش تکرار را بالا می‌برد. وظیفه نقش‌آفرینی و صداپیشگی کاراکترهای ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود نیز برعهده دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات عجیب) و جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو) است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده