نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

نمایش بخش‌هایی از گیم‌ پلی Marathon در ویدیوی پشت صحنه ساخت بازی

شرکت بانجی ویدیوی جدیدی از پشت صحنه مراحل ساخت بازی Marathon را پخش کرد که در آن می‌توانیم جزئیات جدیدی از گیم‌پلی را مشاهده کنیم.

سری تیراندازی علمی-تخیلی Destiny را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و گسترش بانجی به شمار آورد. حال این شرکت به فکر گسترش فعالیت خود با پروژه‌های جدید است. بانجی در شوکیس اخیر پلی استیشن بازی Marathon را معرفی کرد تا شاهد بازگشت یک آی‌پی محبوب در سبک تیراندازی PvP باشیم. با اینکه بانجی پس از معرفی بازی اعلام کرد تا مدت‌ها جزئیات جدیدی از بازی Marathon را منتشر نخواهد کرد اما اخیرا یک ویدیو از پشت صحنه مراحل ساخت آن را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

در این ویدیو می‌توانیم جزئیات جدیدی مربوط‌به گیم‌پلی و دنیای بازی را مشاهده کنیم. باتوجه‌به اینکه توسعه بازی‌های تیراندازی چندنفره مبتنی بر استخراج و سندباکس از تخصص شرکت بانجی به شمار می‌آید، بازیکنان می‌توانند انتظار تجربه مشابهی را در Marathon داشته باشند.

همچنین توسعه‌دهنده به سیستم‌ها و مکانیسم‌هایی از جمله تنوع بیلدها و نحوه پیشرفت بازیکن اشاره کرد و درکنار آن جزئیاتی از محیط، سبک بصری و موارد دیگر را نشان داد. به‌گفته بانجی، بازیکنان Marathon می‌توانند اشیای مختلفی را پیدا کنند که به آن‌ها برای باز کردن نقشه‌های جدید و در اختیار گذاشتن آن برای کل جامعه بازیکنان کمک می‌کنند. بازی Marathon برای عرضه روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده