// جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۳

تریلر جدید دیابلو ۴ به کارگردانی فیلم‌ساز برنده اسکار

یک تریلر لایو اکشن برای بازی Diablo 4 توسط یک فرد برنده‌ی جایزه اسکار ساخته شده است.

شرکت بلیزارد تریلر لایو اکشن جدیدی برای بازی Diablo 4 را پخش کرد. این تریلر توسط کلویی ژائو، برنده‌ی اسکار برای کارگردانی فیلم Nomadland ساخته شده است. نام تریلر «نیازمند ناجیان» است و کارگردان دیگر آن، کیکو اوهه است. تریلر مدنظر جلوه‌ای را از آنچه در بازی دیابلو ۴ در انتظار بازیکن است، به تصویر می‌کشد. این تریلر لایو اکشن فضای شوم و سینمایی بازی را نشان می‌دهد که درگیر کشمکش، ترس و نابودی است.

نیازمند ناجیان، جهان تاریک پناهگاه را نمایش می‌دهد؛ سرزمینی که تحت تاثیر هیولاهای وحشی و مبارزات در بهشت برین و جهنم سوزان است: «با داستانی گیرا که احساسات و انسانیت را درون کاراکترهای بازی درمی‌آمیزد، این فیلم تبلیغاتی بینندگان را به سفری در ویرانی‌های لیلیث می‌برد؛ مادر نظرکرده مصمم است تا دوباره بر پناهگاه حکومت کند».

لینک دانلود از آپارات

در جریان تریلر، کاراکترهای درون پناهگاه به سمت دوربین التماس‌های دلخراشی می‌کنند و از بینندگان تمنا دارند به آن‌ها کمک کنند تا از خشم لیلیث مصون باشند. ژائو درباره تریلر گفت: «در همکاری با بلیزارد این فرصت عالی را داشتیم تا جهان تاریک، هیجان‌انگیز و تخیلی دیابلو ۴ را به جهان حقیقی بیاوریم. طرفداران دیابلو بسیار پرشور هستند و افراد زیادی بیش‌از دودهه است که با این مجموعه همراه بوده‌اند. ما می‌خواهیم عدالت را درقبال طرفداران اجرا کنیم و درعین برانگیختن احساسات قوی بازیکنان هنگام غوطه‌وری در بازی، به داستان غنی و جهان‌سازی نهادینه آن احترام بگذاریم».

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین بازی از کراس-پلی و cross-progression پشتیبانی خواهد کرد و در زمان عرضه روی کنسول‌ها، کوآپ لوکال هم خواهد داشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده