// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲

بازگشت صداپیشه‌های بازی اصلی در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

در ریمیک Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قرار است شاهد بازگشت صداپیشه‌های بازی اصلی باشیم.

انتظارات از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به‌شدت زیاد است. البته چنین اشتیاقی پیرامون تمامی ریمیک‌ها از یک بازی محبوب وجود دارد؛ اما با درنظرگرفتن عملکرد کونامی در چند سال اخیر و این موضوع که هیدئو کوجیما، کارگردان این مجموعه دیگر در ساخت متال گیر دخیل نیست، باعث شکل‌گیری شک‌وتردید کاربران نسبت‌به کیفیت نهایی این ریمیک شده است. ناشر ژاپنی بازی گفته است این ریمیک به بازی اصلی وفادار خواهد بود؛ اما از نظر کونامی کدام جنبه‌های این بازسازی باید دست نخورده باقی بماند؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از این موارد صداپیشگان این بازی است. کونامی تایید کرد که صداپیشگان اصلی در بازی Metal Gear Solid Delta باز خواهند گشت و شاهد تغییری در فهرست آن نخواهیم بود. البته هنوز سوالاتی درباره این ایفای نقش باقی مانده است. برای مثال آیا صداپیشه‌های اصلی برای ضبط دوباره دیالوگ‌های خود بازخواهند گشت یا کونامی از نسخه بهبودیافته و ریمسترشده آن‌ها بهره خواهد برد؟

بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater مجموعه‌ای بی‌نظیر از صداپیشگان داشت که اجرای آن‌ها فراموش‌نشدنی بود؛ از لوری الن درنقش باس گرفته تا دیوید هیتر به‌عنوان نیکد اسنیک. در هر حال انتظار می‌رود کونامی در هفته‌ها و ماه‌های آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر کند.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در دست توسعه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده