// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۸

جمع بندی بازی های PSVR2 در رویداد پلی استیشن

بخشی از رویداد پلی استیشن امشب به بازی‌های PSVR2 اختصاص داشت و در این مقاله جمع‌بندی‌ای از بازی‌های معرفی شده خواهیم داشت.

قبل از شروع رویداد پلی استیشن، مشخص شده بود که شاهد بازی‌ها و معرفی‌های جدیدی هستیم و درکنار آن، کاربران و علاقه‌مندان به هدست واقعیت مجازی سونی هم می‌توانند محصولات آینده هدست PSVR2 رار مشاهده کنند. حال در پلی استیشن شوکیس، جدا از نمایش بازی‌های بزرگ و کوچک مختلف، شاهد معرفی چند بازی‌ پلی استیشن VR2 بودیم.

پوستر بازی Arizona Sunshine II

بخش معرفی بازی‌های پلی استیشن VR2، با یک نمایش از بازی Resident Evil 4 شروع شد و حالت VR بازی در دست ساخت قرار دارد. بااین‌حال، کاربران PSVR2 و بازی‌های زامبی محور می‌توانند در انتهای سال جاری میلادی بازی Arizona Sunshine II را تجربه کنند.

سربازهای بازی Crossfire Sierra Squad

البته که رویداد برای کاربران بازی‌های تیراندازی هم محتوا داشت. در ادامه معرفی بازی‌های PSVR2، شاهد تریلر جدید Crossfire Sierra Squad بودیم و هنوز تاریخ انتشار دقیقی از این بازی در دسترس نیست.

شخصیت اصلی بازی Synapse

همچنین اعلام شد که بازی Synapse هم در تاریخ ۱۳ تیر ماه برای پلی استیشن VR2 عرضه خواهد شد.

Beat Saber

آخرین مورد هم بازی Beat Saber بود که بالاخره به هدست واقعیت مجازی سونی راه پیدا کرد. کاربران از امروز قادر به تجربه این بازی هستند و همچنین یک بسته الحاقی با محوریت موسیقی‌های کوئین هم برای بازی در دسترس قرار گرفته است.


منبع Digitaltrends
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده