نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۴

رونمایی سونی از Project Q؛ کنسول دستی با محوریت استریم

سونی در جریان رویداد امشب پلی استیشن، از دستگاه قابل‌حمل جدیدی با نام Project Q رونمایی کرد که بازی‌های پلی استیشن 5 را به شکل استریم‌شده اجرا می‌کند. 

در بخش پایانی رویداد امشب پلی استیشن و پیش از نمایش بازی اسپایدرمن ۲، جیم رایان از شرکت سونی دستگاه قابل‌حمل جدید این شرکت را معرفی کرد که فعلا با نام Project Q شناخته می‌شود. البته این دستگاه آنطور که اعلام شد، با تعریف رایج کنسول دستی متفاوت است و طبق اعلام جیم رایان، Project Q قرار است بتواند بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 را به شکل استریم‌شده اجرا کند. به بیان دقیق‌تر، شما باید یک کنسول پلی استیشن 5 داشته باشید و بازی‌هایی را که روی آن نصب شده‌اند، به استثنای بازی‌های واقعیت مجازی، می‌توانید به شکل استریم‌شده روی این دستگاه قابل‌حمل اجرا کنید. 

Project Q قرار است یک صفحه نمایش ۸ اینچی داشته باشد و تمام کلید‌های کنترلر دوال‌سنس هم برای آن در نظر گرفته شده است. سونی در کنار این محصول، از ایرباد‌های اختصاصی خودش هم رونمایی کرده است که می‌توان آن‌ها را برای دستگاه‌های مختلف از جمله پلی استیشن 5 استفاده کرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی تمام این محصول‌ها را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تسکو، تولیدکننده لوازم گیمینگ حامی پوشش زنده زومجی از مراسم پلی استیشن است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده