نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۳

نمایش تریلر گیم پلی Assassin's Creed: Mirage در پلی استیشن شوکیس

اولین تریلر مختص گیم پلی بازی Assassin's Creed: Mirage در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس نمایش داده شده و تاریخ عرضه‌ی این بازی تأیید شد. 

یوبیسافت که شهریورماه سال گذشته و در جریان رویداد یوبیسافت فروارد از جدیدترین نسخه‌ی مجموعه بازی‌های Assassin's Creed با بازگشت به ریشه‌های این مجموعه رونمایی کرده بود، امشب و در رویداد پلی استیشن شوکیس اولین تریلر گیم پلی این بازی را به نمایش گذاشت. همچنین در انتهای ویدیو، تاریخ عرضه بازی ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۰ مهر ۱۴۰۲) اعلام شده و تأیید شد که Assassin's Creed: Mirage هم‌اکنون برای پیش سفارش در دسترس قرار دارد. 

در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

Assassin’s Creed Mirage جدیدترین نسخه‌ی سری به شمار می‌آید که قرار است در آینده عرضه شود. به‌گفته‌ی یوبیسافت، این بازی قرار است مشابه نسخه‌های قدیمی سری ساخته شود و از فضای گسترده و نقش‌آفرینی سه نسخه‌ی اخیر فاصله خواهد گرفت. داستان بازی Mirage فقط در یک شهر یعنی بغداد روایت خواهد شد و گیم‌پلی بازی بیشتر روی المان‌های مخفی‌کاری و پارکور توسعه یافته است. همچنین مدت زمان لازم برای اتمام بازی بسیار کوتاه‌تر خواهد بود. در همین حال شرکت یوبیسافت به صراحت اعلام کرد که قصد دارد با توسعه‌ی Mirage به سمت رویکردی متمرکزتر مشابه با نسخه‌های قدیمی سری Assassin's Creed بازگردد.

بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. 

تسکو، تولیدکننده لوازم گیمینگ حامی پوشش زنده زومجی از مراسم پلی استیشن است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده