نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵

نمایش تریلر جدید بازی Ghostrunner 2 در پلی استیشن شوکیس

استودیو وان مور لول و شرکت ۵۰۵ گیمز در جریان رویداد امشب پلی استیشن شوکیس اولین تریلر گیم پلی از بازی Ghostrunner 2 را به نمایش گذاشتند. 

استودیو وان مور لول و شرکت ۵۰۵ گیمز در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس ویدیو جدیدی از گیم پلی دنباله جدید بازی Ghostrunner را به نمایش گذاشتند که بار دیگر نشانگر درگیری‌های اکشن و هیجان انگیز از نمای اول شخص بازی و همچنین حرکات پارکور و البته ترکیب آن با موسیقی جذاب و هیجان انگیز بازی است. Ghostrunner 2 که می‌توان آن را یک بازی سایبر نینجا اسلشر توصیف کرد، برای اولین بار المان‌هایی مانند موتورسواری روی دیوار و به طور کلی استفاده از وسایل نقلیه در مبارزات بازی را مورد استفاده قرار داده تا هیجان و درگیری در محیط سایبرپانکی بازی را به حداکثر برساند. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

این بازی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

به‌گفته‌ی سازندگان، Ghostrunner 2 یک بازی بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود و سازندگان با تحول گسترده‌ی گیم‌پلی تلاش کرده‌اند راه‌های بیشتری را برای پیشروی بازیکنان ایجاد کنند. بازیکنان می‌توانند به مانند نسخه‌ی اول انتظار یک گیم‌پلی چالشی و ترکیبی از پارکور سریع و اکشن را داشته باشند. به‌گفته‌ی One More Level، در نسخه‌ی دوم داستان و شخصیت‌پردازی شفاف‌تری را شاهد هستیم؛ بااین‌حال همچنان گیم‌پلی تمرکز اصلی و اولویت بازی Ghostrunner 2 خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.

تسکو، تولیدکننده لوازم گیمینگ حامی پوشش زنده زومجی از مراسم پلی استیشن است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده