// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۹

اضافه شدن ماشین‌ها و امکانات شخصی‌سازی در آپدیت جدید Forza Horizon 5

استودیو پلی‌گراند جزئیات آپدیت جدید فورزا هورایزن ۵ با نام Explore the Horizon را منتشر کرده است.

استودیو پلی‌گراند به‌طور دقیق اعلام کرده است در آپدیت جدید Forza Horizon 5 چه مواردی به این بازی افزوده خواهند شد. این آپدیت با نام Explore the Horizon شامل چند بهبود عملکردی و محتوای جدید است؛ هرچند ظاهرا اچیومنت تازه‌ای به بازی اضافه نمی‌کند.

این آپدیت چند چالش مسیریابی به بازی اضافه می‌کند. پلی‌گراند می‌گوید ۱۲ مسیر خاص که توسط نشانگرها برجسته شده‌اند، به حالت گردش آزاد اضافه خواهند شد. در هر هفته، سه مسیر قابل تکمیل است. با تکمیل هر مسیر مسابقه، یک Accolade (جایزه) جدید به شما تعلق می‌گیرد. اولین جایزه به‌طور خودکار باز می‌شود و پین کردن آن، علامت جی‌پی‌اس شروع مسیر اول را نشان می‌دهد.

در ابتدای مسیر شاهد بادکنکی سبز بود و در طول آن بادکنک‌های قرمز رنگ را مشاهده خواهید کرد. پس از تکمیل مسابقه اول، جایزه دوم باز خواهد شد. اما مسیر در GPS نشان داده نمی‌شود و باید طبق توضیحات جایزه، نقطه شروع را بیابید. همین اتفاق درباره مسیر سوم هم صادق است و درنهایت وقتی هر سه مسیر در یک هفته را تکمیل کردید، در انتهای مسیر سوم یک صندوقچه گنج خواهید یافت.

ماشین 1953 Morris Minor Series II Traveler در Forza Horizon 5

تکمیل تمامی جوایز مسیریابی به شما یک علامت بازیکن جدید و ماشین 1953 Morris Minor Series II Traveler (تصویر بالا) را می‌دهد. همچنین شش ماشین جدید هم به فورزا هورایزن ۵ اضافه خواهند شد. چهار خودروی زیر ازطریق پلی‌لیست فستیوال قابل باز کردن خواهند بود:

  • 2019 DeBerti Ford Super Duty F-250 Lariat Transformer
  • 1986 Ford F-150 XLT Lariat
  • 1972 Chevrolet K-10 Custom
  • 2022 GMC Hummer EV Pickup

به‌علاوه تمامی بازیکنانی که درجریان این آپدیت بازی را تجربه کنند، به دو خودروی 2021 Cupra Formentor VZ5 و 2022 Cupra Tavascan Concept دسترسی پیدا خواهند کرد. این آپدیت همچنین شامل برخی شخصی‌سازی Overlanding هم خواهد بود که باعث می‌شود طی تکمیل مسیرها، فانتزی کمپ با ماشین خود را هم تجربه کنید.

برخی ابزار به حالت Eventlab افزوده خواهند شد و یک ارتقای چشم‌گیر به فوتو مد بازی هم اضافه شده که طی آن می‌توانید زمان روز، آب‌وهوا و موقعیت کاراکتر را تغییر دهید. آپدیت Explore the Horizon در ۲ خرداد عرضه شد و محتوای جدید آن از ۴ تا ۲۶ خرداد دردسترس قرار خواهد گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده