// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۱

عرضه یک دسته الهام گرفته از دوال سنس برای اندروید توسط سونی

شرکت سونی یک دسته با نام Backbone One – PlayStation Edition و با الهام از دوال‌سنس پلی استیشن 5 برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده است.

شرکت سونی یک دسته رسمی برای بازی‌های موبایلی اندروید با نام Backbone One – PlayStation Edition عرضه کرده است. همانند نسخه آیفون که سال میلادی گذشته عرضه شده بود، این دسته از ظاهر و حس‌وحال دسته دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 الهام گرفته است و قیمتی معادل ۹۹.۹۹ دلار دارد.

این دسته شارژ خود را از گوشی کاربر به‌دست می‌آورد و نیازی به شارژ جداگانه نیست. همچنین دسته موبایلی سونی می‌تواند به‌صورت مستقیم و ازطریق جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به هدست پالس سه‌بعدی PS5 متصل شود. این دسته برای استریم بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 ازطریق Remote Play و دیگر سرویس‌های استریم که از دسته پشتیبانی می‌کنند هم استفاده می‌شود.

کنترلر Backbone One – PlayStation Edition قابلیت اجرای آثار گوگل پلی و اپ استور شامل بازی‌هایی مثل Call of Duty: Mobile، فورتنایت و Diablo Immortal را دارد.

دسته Backbone One – PlayStation Edition شرکت سونی برای اندروید

افزودنی است سونی قصد دارد ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت ایران شوکیس جدید پلی استیشن را برگزار کند. درباره این نمایش گفته شده: «این نمایش کمی بیش‌از یک ساعت طول خواهد کشید و روی بازی‌های پلی استیشن 5 و PSVR2 که در حال توسعه توسط شرکت‌های مطرح در سراسر جهان هستند، تمرکز خواهد کرد. انتظار نمایشی از چندین بازی جدید استودیوهای پلی استیشن و آثار جذاب از همکاران ترد-پارتی و توسعه‌دهندگان مستقل را داشته باشید».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده