نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷

فروش بیش از ۱.۵ میلیون نسخه‌ای بازی Marvel’s Spider-Man روی پی سی

ساعاتی قبل سونی آمار فروش بازی Marvel’s Spider-Man را روی پلتفرم پی سی منتشر کرد.

بازی Marvel’s Spider-Man در سال ۲۰۱۸ روی پلی استیشن 4 عرضه شد. اینسامنیاک گیمز با خلق این اثر موفق شد تجربه قابل‌توجهی را برای طرفداران شخصیت مرد عنکبوتی به ارمغان بیاورد. این اثر در سال چهار سال پس از عرضه خود در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شرکت سونی در جریان گزارش مالی تازه خود از بخش خدمات و سرگرمی، آمار فروش این بازی روی پی سی را با علاقه‌مندان به اشتراک گذشته است.

شخصیت جول در بازی Last of Us Part 1

بازی اسپایدرمن از زمان انتشار خود روی پی سی موفق به فروش بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه شده است. جالب است بدانید تا پایان سال مالی ۲۰۲۲ اثر موردنظر برای توسعه‌دهندگان خود بیش از ۵۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

سونی همچنین جدیدترین آمار فروش نسخه پی سی بازی The Last of Us Part I را که مدت زمان زیادی از عرضه آن نگذشته است، منتشر کرد. ساخته استودیو بازی‌سازی ناتی داگ تا تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۳ به ۳۶۸ هزار نسخه رسیده است. اثر مورد نظر در کم‌تر از یک ماه ۱۵٫۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

باتوجه‌به نزدیکی زمان برگزاری شوکیس جدید پلی استیشن، این احتمال وجود دارد که سونی در مراسم آتی خبر انتشار برخی از آثار فرست پارتی خود را روی پلتفرم پی سی به‌صورت رسمی اعلام کند.

نظر شما چیست؟‌ آیا بازی‌های نام‌برده شده را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌ خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع 80lv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده