نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷

بازی Total War: Pharaoh با پخش یک تریلر معرفی شد

استودیو کریتیو اسمبلی با پخش یک تریلر از بازی Total War: Pharaoh برای کامپیوترها رونمایی کرد.

در جریان جدیدترین اخبار، کریتیو اسمبلی جدیدترین نسخه از سری محبوب و استراتژی توتال وار را معرفی کرد. این نسخه جدید Total War: Pharaoh نام دارد و در ماه اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان) امسال ازطریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز در دسترس بازیکنان کامپیوتر قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به تریلر رونمایی از بازی Total War: Pharaoh، تمرکز اصلی آن روی جنگ‌های مصر باستان خواهد بود.

در این دوران سلطنت فرعون مرنپتا به پایان رسیده و کشور مصر در آشوب به سر می‌برد؛ چرا که بسیاری از حاکمان به‌دنبال تبدیل شدن به فرعون بعدی هستند. بازیکنان می‌توانند بازی را ازطریق انتخاب رهبر یکی از هشت فرقه مختلف که هر کدام ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد دارند، شروع کنند و امپراتوری خود را در سراسر مصر، کنعان و آنتالیا گسترش دهند. مانند بازی‌های قبلی توتال وار، بازیکنان می‌توانند ازطریق دیپلماسی یا یورش مستقیم به گسترش قلمرو خود و به‌دست آوردن تاج و تخت فرعون بپردازند.

آن دسته از بازیکنان که به‌دنبال جنگ هستند، ممکن است در میدان نبرد با ویژگی‌های سیستم آب و هوای پویا از جمله باران‌های شدید و طوفان شن مواجه شوند که هر کدام تاثیر چشمگیری بر وضعیت جنگ خواهند داشت. همچنین حالت سفارشی‌سازی کمپین‌های جدید در بازی قرار دارد که بازیکنان می‌توانند سناریوهای مختلف همراه‌با منابع و بلایای طبیعی دلخواه را تنظیم کنند.

دانلود از آپارات

بازی Total War: Pharaoh در سه نسخه عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد شامل بازی پایه است و قیمت ۶۰ دلاری دارد. نسخه دیلاکس دسترسی به پک اول Faction و موسیقی متن دیجیتال را ارائه می‌دهد و نسخه شامل Dynasty دو پک Faction و یک پک کمپین اضافه است که قیمت آن‌ها در آینده اعلام خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده