نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲

بازی Marvel’s Spider-Man 2 یک تجربه تک‌نفره حماسی و بدون کو-آپ ارائه می‌دهد

اینسامنیاک گیمز تأیید کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 دارای کو-آپ نخواهد بود و درعوض روی ارائه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره تمرکز خواهد کرد.

استودیو Insomniac Games تأیید کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 دارای کو-آپ نخواهد بود و درعوض کاملا روی یک «ماجراجویی حماسی تک‌نفره» تمرکز خواهد کرد. همان‌طور که رسانه یوروگیمر گزارش داد، اینسامنیاک گیمز این موضوع را در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارها مبنی‌بر وجود کو-آپ در بازی مرد عنکبوتی ۲ اعلام کرد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون هیچ ویدیو گیم‌پلی یا تریلری از این اثر اکشن ماجراجویی انحصاری پخش نشده است. باتوجه‌به اینکه شرکت سونی فردا میزبان PlayStation Showcase خواهد بود، به احتمال زیاد شاهد نمایش بازی مارولز اسپایدرمن ۲ در طول این رویداد خواهیم بود.

با اینکه جزئیات زیادی از بازی Spider-Man 2 در دست نیست، اما ژان پاکت، کارگردان بخش روایت داستانی در جریان استریم اخیر سازندگان بازی از هیجان خود برای این دنباله سخن گفت. درحالی‌که ژان پاکت هیچ جزئیاتی از بازی را فاش نکرد، اما گفت تیم توسعه در تلاش برای تولید «بهترین محصول ساخته‌شده توسط استودیو» است.

جیم رایان، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا در جریان گفت‌وگو با مجله فامیتسو اظهار داشت که اینسامنیاک گیمز باتوجه‌به عرضه انحصاری Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5 در توسعه بازی کم نگذاشته است. هنوز تاریخ انتشار بازی مرد عنکبوتی ۲ مشخص نیست، اما استودیو Insomniac هنوز روی عرضه بازی در سال مالی جاری تأکید دارد. تونی تاد، بازیگر نقش ونوم نیز اخیرا به عرضه بازی در ماه سپتامبر اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده