نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷

احتمال انتشار بازی Star Wars یوبیسافت تا مارس ۲۰۲۴

منابع رسانه کوتاکو گزارش دادند که بازی Star Wars در دست تولید استودیو یوبیسافت مسیو تا مارس ۲۰۲۴ به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا یوبیسافت قصد عرضه‌ی بازی جهان-باز Star Wars در اوایل سال ۲۰۲۴ را دارد. بنابر اعلام دو منبع رسانه کوتاکو، بازی در دست تولید استودیو یوبیسافت مسیو برای انتشار در سال مالی جاری شرکت برنامه‌ریزی شده است که در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ (۳۱ مارس ۲۰۲۴) به پایان می‌رسد. البته آن‌ها متذکر شدند که این هدف بیش از حد بلندپروازانه است و انتظار تعویق بازی تا سال مالی بعدی را دارند که به مارس ۲۰۲۵ منتهی می‌شود.

شرکت Ubisoft اخیرا تأیید کرد که بازی Assassin’s Creed Mirage، بازی Avatar: Frontiers of Pandora، بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Mobile، بازی Tom Clancy’s The Division Resurgence، بازی Skull and Bones، بازی The Crew Motorfest، بازی XDefiant و یک بازی بزرگ معرفی‌نشده دیگر را در سال مالی جاری روانه بازار می‌کند. شرکت یوبیسافت برخی از این آثار را در رویداد Ubisoft Forward آتی به نمایش در خواهد آورد.

رویداد یوبیسافت فوروارد پیش‌رو برای برگزاری در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) در نظر گرفته شده است. بازی استار وارز در دست تولید استودیو Massive با موتور بازی‌سازی Snowdrop ساخته می‌شود که برای تولید مجموعه بازی‌های The Division و بازی Avatar: Frontiers of Pandora مورد استفاده قرار گرفته است. جولیان گریتی، مدیر نوآوری این بازی اعلام کرد که طرفدارها باید انتظار یک اثر داستان‌محور جهان-باز را داشته باشند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده