نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۷

احتمال عرضه بازی Persona 6 در اواخر سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی استیشن ۵

NateTheHate به‌عنوان یک اینسایدر صنعت ویدیوگیم، در صحبت‌های تازه‌ی خود به جدیدترین نسخه سری بازی‌های پرسونا اشاره کرد.

شاید پرسونا ۶ هم یک انحصاری زمانی پلی استیشن باشد. همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، مدت زمان زیادی از انتشار بازی Persona 5 گذشته است. این ویدیوگیم در سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت. اثر موردنظر موفق شد تا میانگین نمرات ۹۳ از ۱۰۰ منتقدها را در متاکریتیک دریافت کند. باتوجه‌به گذشت هفت سال از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی اصلی این سری بازی، انتظار طرفدارهای مجموعه برای تجربه‌ی جدیدترین قسمت آن، روزبه‌روز و با سرعت زیادی در حال افزایش است.

جالب است بدانید استودیو Atlus، سازنده‌ی این مجموعه از چند سال قبل به‌صورت رسمی در حال کار روی بازی Persona 6 بود و از آن زمان تاکنون پرسش‌های فراوانی پیرامون زمان رونمایی از این پروژه در محافل مختلف شکل گرفته است. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ظاهرا اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی پرسونا ۶ فاش شده‌اند.

شخصیت جوکر در بازی Persona 5

باتوجه‌به صحبت‌های جدید NateTheHate که یک اینسایدر صنعت ویدیوگیم است، امکان دارد زمان رونمایی از این اثر چندان دور نباشد. اینسایدر موردنظر در آخرین قسمت پادکست خود ادعا کرد که بازی پرسونا ۶ برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی و احتمالا به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ برنامه‌ریزی شده است. چندین و چند ماه قبل هم شایعاتی در این رابطه مطرح شده بودند.

در ادامه باید گفت Persona 5 در ابتدا به‌عنوان یک بازی میان‌نسلی برای کنسول‌های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ منتشر شد. با‌این‌حال به نظر می‌رسد بازی Persona 6 خلاف این امر عمل می‌کند و سازندگان می‌خواهند فقط روی نسل ۹ به‌دست گیمرها برسد. همچنین NateTheHate در ادامه بیان کرد که احتمال دارد توسعه‌دهندگان مدتی پس از عرضه پرسونا ۶، آن را برای کنسول‌های ایکس باکس هم منتشر کنند.

از طرف دیگر نیز این اینسایدر در ادامه اعلام کرد که ابتدا قرار بود بازی موردنظر در اواخر سال گذشته معرفی شود. با‌این حال باتوجه‌به نامشخص‌بودن زمان انتشار آن در آینده، Atlus تصمیم گرفت تا زمان رونمایی از این اثر را به تعویق بیاندازد. این شخص حدس می‌زند که احتمالا این بازی اواخر امسال در جریان Tokyo Game Showبه‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

درنهایت باید گفت NateTheHate ادعا کرده است که نسخه‌ی ریمیک پرسونا ۳ در جریان Xbox Games Showcase معرفی خواهد شد. به‌ نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان قصد دارند تا این اثر را در اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربرها قرار بدهند.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ کدام نسخه از این مجموعه بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده