نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۶

شایعه: ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 در انحصار PS5 نخواهد بود

رسانه اینسایدر گیمینگ در گزارش اخیر خود جزئیات جدیدی را از بازی متال گیر سالید ۳ ریمیک منتشر کرده است.

طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون ساخت نسخه ریمیک بازی MGS3 برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شده بود. گزارش‌های زیادی حاکی از آن هستند که این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Virtuos روند توسعه و طراحی خود را طی می‌کند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، براساس گزارش جدید رسانه اینسایدر گیمینگ به‌نظر می‌رسد کنسول نسل نهمی شرکت سونی تنها مقصد این اثر نخواهد بود.

باتوجه‌به گزارش جدید تام‌ هندرسون به نقل از منابع ناشناس در رسانه Insider Gaming، بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater انحصاری PS5 نخواهد بود. همچنین هندرسون ادعا می‌کند که این بازی که نسخه اصلی آن در سال ۲۰۰۴ عرضه شده بود، با یک تیزر در جریان شوکیس آینده پلی استیشن برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی معرفی خواهد شد.

درنهایت باید گفت براساس شایعات موجود، به نظر می‌رسد این بازی برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده باشد. با‌‌توجه به فاصله زمانی اندک به برگزاری PlayStation Showcase به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد اخبار رسمی و جدیدی در مورد این پروژه باشیم.

پوستر بازی Metal Gear Solid 3 Remake

در گذشته گزارش‌های زیادی پیرامون عرضه این بازی برای PS5 وجود داشت. رسانه‌ها ادعا می‌کردند که شرکت سونی با کونامی قرارداد جدیدی را به ثبت رسانده است. درکنار این امر باتوجه‌به انتشار نسخه ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ برای کنسول نام‌برده شده، عده‌ی زیادی این فرضیه را مطرح کردند. در هر حال تنها زمان درست یا نادرستی این شایعات را مشخص خواهند کرد و حداقل باید تا چهارشنبه شب و زمان برگزاری پلی استیشن شوکیس صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ آیا با بازسازی متال گیر سالید ۳ موافق هستید، دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده