نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال لغو یا تاخیر بازی Silent Hill: The Short Message

گزارشی جدید به حذف نام Silent Hill: The Short Message از فهرست سازمان رده‌بندی تایوان و احتمال تأخیر یا لغو توسعه بازی اشاره دارد.

کونامی سال گذشته سه نسخه جدید سایلنت هیل را معرفی کرد تا پس از سال‌ها انتظار، طرفداران این سری ترسناک از بازگشت مجموعه محبوب خود خوشحال شوند. حال برخی شایعه‌ها نشان می‌دهند که به جز پروژه‌های معرفی‌شده توسط کونامی، چند بازی دیگر از سری سایلنت هیل در حال توسعه هستند که هنوز رونمایی نشده‌اند. یکی از این پروژه‌ها Silent Hill: The Short Message به حساب می‌آید که ظاهرا یک دموی کوتاه از نسخه اصلی بعدی سایلنت هیل است. این بازی رونمایی‌نشده، در سال گذشته توسط سازمان‌های رده‌بندی کره جنوبی و تایوان فهرست شد و این اتفاق به شایعه‌های پیرامون آن اعتبار بخشید.

بااین‌حال به نظر می‌رسد اخیرا تغییر جالبی در این زمینه رخ داده است. به‌گفته یکی از افشاکنندگان توییتر، بازی Silent Hill: The Short Message اخیرا از پایگاه داده‌های سازمان رتبه‌بندی بازی‌های تایوان حذف شده است. درحالی‌که به‌طور قطع نمی‌توان دلیل این موضوع را فهمید، اما می‌توان تأخیر یا لغو توسعه این بازی را محتمل دانست. باتوجه‌به نزدیک شدن شوکیس آینده پلی استیشن که برای تاریخ ۳ خرداد (۲۴ مه) برنامه‌ریزی شده است، بسیاری از طرفداران سری سایلنت هیل منتظر نمایش‌های جدیدی از بازی‌ها به‌خصوص ریمیک سایلنت هیل دو هستند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده