نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶

ترسناک‌تر شدن Dying Light 2 در به‌روزرسانی آینده

به‌گفته طراح ارشد Dying Light 2، به‌روزرسانی بعدی، حس ترس و وحشت این بازی را افزایش خواهد داد.

شاید بازی Dying Light 2 از نظر بسیاری چندان ترسناک به نظر نرسد، اما وارد شدن به دنیایی آخرالزمانی و پر از زامبی‌های خطرناک و مقابله با آن‌ها در شب می‌تواند یکی از عناصر کلیدی بازی یعنی ترس را به خوبی نشان دهد. حال به نظر می‌رسد تیم تکلند به‌دنبال ارتقای احساس ترس و وحشت بازی در به‌روزرسانی آینده هستند.

در همین راستا تایمون اسمکتالا، طراح اصلی Dying Light 2، در مصاحبه اخیر خود با مجله The Gamer اعلام کرد که به‌روزرسانی آینده این بازی اکشن نقش‌آفرینی که برای عرضه در اوایل تابستان برنامه‌ریزی شده، قرار است تجربه بازی به‌خصوص در شب را ترسناک‌تر کند.

اسمکتالا در این‌باره گفت: «وحشت بخش بزرگی از DNA سری دایینگ لایت است؛ بنابراین ما تمرکز روی آن را به‌عنوان بخشی از برنامه گسترش رو به جلو بازی حفظ خواهیم کرد. به‌روزرسانی بعدی ما که برای عرضه در اوایل تابستان برنامه‌ریزی شده است، دقیقاً روی این موضوع تمرکز دارد. ما احساس وحشت بازیکنان در زمان شب را افزایش می‌دهیم و آن را حتی ترسناک‌تر از قبل می‌کنیم. ما امیدواریم که تجربه‌ای پرتنش ارائه دهیم تا بازیکنان واقعا بترسند. ما قصد داریم برای رسیدن به این هدف از تمام امکانات از جمله مکانیسم‌های گیم‌پلی، ترفندهای بصری و ترس‌های صوتی بهره ببریم».

پرسه شبانه در محیط‌های تاریک بازی Dying Light 2

در سال جاری دو بازسازی‌ دد اسپیس و رزیدنت ایول 4 عرضه شدند و توانستند بار دیگر سبک وحشت بقا را به محبوبیت زیادی برسانند. علاوه‌بر این، بازی‌های دیگری از جمله ریمیک سایلنت هیل 2 در دست توسعه قرار دارند و به نظر می‌رسد بتوانند روند رو به رشد محبوبیت و موفقیت این ژانر را ادامه دهند. بااین‌حال برخی از طرفداران سری دایینگ لایت از اتمسفر نسخه دوم رضایت چندانی ندارند و بارها اعتراض خود مربوط‌به کاهش حس وحشت و تنش دایینگ لایت 2 نسبت به نسخه اول را به گوش تکلند رسانده‌اند. با این وجود اگر توسعه‌دهندگان موفق شوند این موضوع را به خوبی رفع کنند، می‌توانیم شاهد پیشرفت و گسترش رضایت جامعه مخاطبان دایینگ لایت باشیم.

تکلند همان‌طور که وعده داده بود، تاکنون پشتیبانی قدرتمندی از بازی دایینگ لایت 2 داشته است. این استودیو ماه گذشته به‌روز‌رسانی Gut Feeling را عرضه کرد تا مبارزات بازی خونین‌تر و خشن‌تر شوند. همچنین بازیکنان می‌توانند تا اواخر امسال بسته الحاقی بعدی را دریافت کنند.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی دایینگ لایت 2 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده