// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Need for Speed جدید در تاریخ ۳۱ اردیبهشت رونمایی می شود

با توجه به لیست منتشر شده توسط الکترونیک آرتز در خلال گزارش مالی این شرکت، مشخص شد که بازی جدیدی از Need for Speed در سال جاری عرضه می‌شود. اکنون فیس‌بوک رسمی NFS رسما تاریخ انتشار اولین ویدیو از شماره جدید این بازی را ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند از مدت‌ها قبل و با توجه به عرضه نشدن بازی Need for Speed در سال گذشته، توقع داشتیم که شماره‌ی جدیدی از این سری بازی محبوب را در سال جاری ببینیم. اما شنیدن نزدیک بودن انتشار اولین فیلم تبلیغاتی از این بازی می‌تواند خوشحال کننده باشد.

امروز فیس‌بوک رسمی بازی Need for Speed با قرار دادن تصویری خبر انتشار اولین ویدیوی رسمی از NFS جدید را برروی سایت یوتیوب داد. قابل ذکر است که امسال دو بازی رانندگی NFS منتشر می‌شود. یکی از این دو Need for Speed  جدید با پسوند No Limits تنها برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند اکنون توسط استودیوی فایرمانکیز، سازنده‌ی بازی Real Racing در حال ساخت است. در حالی که بازی دیگری توسط استودیوی گاست گیمز،‌سازنده‌ی بازی NFS: Rivals در سال ۲۰۱۳، تولید می‌شود. باید تا این تاریخ منتظر بمانیم تا نتیجه‌ی تلاش استودیو گاست باشیم.

11210495_10155590937745298_5029447270317227665_n

نظرات ارسال شده توسط کاربران در فیس‌بوک نیز جالب به نظر می‌رسد. با نگاهی کلی به این نظرات می‌توان گفت اکثریت طرفداران این سری رانندگی-مسابقه‌ای در انتظار معرفی شماره سوم  Underground 3 هستند. یکی از کاربران در پایین پست ارسال شده با آوردن مجموع دو عدد ۱ و ۲ (۲۱ می تاریخ انتشار اولین ویدیو است) به این نتیجه‌ رسیده است که بازی معرفی شده Underground 3 خواهد بود.

دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما با یک سال تاخیر در عرضه‌ی NFS جدید باید انتظار چگونه بازی‌ای را داشته باشیم؟ آیا NFS‌ بعد شماره‌ی جدیدی از Underground خواهد بود؟

NFS-First-Look-May-21منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده