نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

راه یافتن حالت Infection به بازی Halo Infinite در فصل ۴

استودیو ۳۴۳ اینداستریز از راه‌یابی حالت پرتقاضای Infection به بازی Halo Infinite در فصل سوم خبر داد.

با اینکه بازی Halo Infinite استودیو ۳۴۳ اینداستریز در زمان عرضه فاقد برخی از حالت‌های خاطره‌انگیز مجموعه هیلو بود، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی یکی از حالت‌های پرتقاضا به بازی راه خواهد یافت.

استودیو 343Industries اخیرا از راه‌یابی حالت Infection به هیلو اینفینیت خبر داد. این حالت نخستین‌بار در بازی Halo 3 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و به یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بخش آنلاین تبدیل شد. حالت اینفکشن یکی از حالت‌های زمان عرضه نسخه‌های بعدی هیلو بود که در بازی Halo 4 با تغییراتی همراه شد. اکنون طرفدارها می‌توانند با شروع فصل چهارم بازی Halo Infinite در تاریخ ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) از تجربه این حالت لذت ببرند.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز تأیید کرد که یک حالت Career Progression تازه در راه بازی Halo Infinite است؛ هرچند درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از آن در دست نیست. با اینکه فصل‌های قبلی هیلو اینفینیت به‌خاطر تأخیر در عرضه محتوا برای چندین ماه تمدید شد، اما ظاهرا توسعه‌دهندگان فصل بعدی بازی را در موعد مقرر آغاز خواهند کرد.

فصل سوم بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ (۷ مارس ۲۰۲۳) آغاز شد. این فصل تحت عنوان Echoes Within شامل یک نقشه Big Team Battle تازه با نام Oasis، ابزار جدیدی تحت عنوان Shroud Screen و سلاح M392 Bandit بود. فصل سوم در قالب یک به‌روزرسانی رایگان برای بخش چندنفره در دسترس کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت.


منبع WindowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده