// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

احتمال مشخص شدن ماه عرضه بازی Alan Wake 2

صداپیشه آلن ویک احتمالا ماه عرضه بازی Alan Wake 2، را فاش و اعلام کرده است.

به‌گفته صداپیشه پروتاگونیست بازی Alan Wake 2، این اثر ساخته استودیو رمدی در ماه اکتبر ۲۰۲۳ (مهر یا آبان ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد. او در یک مصاحبه درجریان پادکست Monsters, Madness and Magic، متیو پورتا، صداپیشه الن ویک ادعا کرده یک روز در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. وی افزود هفته پیش به دفتر رمدی در فنلاند سفر کرد تا روی بازی کار کند.

او درباره خود بازی نتوانست موارد زیادی را به‌اشتراک بگذارد. البته پورتا گفت الن ویک ۲ بازی بسیار بسیار خوبی خواهد بود. او ادامه داد که این اثر یک بازی سخت و ترسناک خواهد بود و رمدی هم در حال انجام کارهای شگفت‌انگیزی است. اگر صحبت ایشان دقیق باشد، احتمالا به‌زودی تاریخ انتشار Alan Wake 2 اعلام خواهد شد. ممکن است این معرفی در شوکیس پلی استیشن یا ایکس باکس صورت بگیرد.

قبلا گزارش شده بود توسعه این بازی به‌خوبی در حال پیشروی است و بازی یک اثر نسل بعدی واقعی خواهد بود. شپشال نیک، یکی از موسسان XboxEra و یکی از مجریان پادکست این رسانه، در توییتر نوشت شنیده است Alan Wake 2 در مراحل پیشرفته ساخت است و یک تجربه نسل جدید واقعی ارائه خواهد داد. او ادامه داد اپیک گیمز، ناشر بازی هم سرمایه‌گذاری عظیمی روی دنباله الن ویک انجام داده است.

نیک موارد زیادی افشا نکرد؛ اما اطلاعات او با ادعای پورتا درباره تاریخ انتشار بازی و گزارش‌های پیشین Alan Wake 2 همخوانی دارد. سم لیک، کارگردان خلاق رمدی و کایل رولی، کارگردان بازی قبلا اعلام کرده بودند Alan Wake 2 بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی تاریخ استودیو خواهد بود و بازی یک تجربه ترسناک و بقای واقعی ارائه خواهد داد.


منبع TwistedVoxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده