نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۱

جیم رایان: اینسامنیاک با تمام توان Marvel’s Spider-Man 2 را توسعه داده است

مدیرعامل پلی استیشن در یک مصاحبه اعلام کرد اینسامنیاک گیمز در توسعه Marvel’s Spider-Man 2 از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

باتوجه‌به اینکه تا چند روز آینده شوکیس پلی استیشن برگزار خواهد شد، بسیاری از بازیکنان منتظر نمایشی جدید و مفصل از گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 هستند. استودیو اینسامنیاک گیمز با عرضه نسخه اول توانست به موفق زیادی دست یابد و هم‌اکنون در حال توسعه دنباله آن است تا در پاییز امسال روی پلی استیشن 5 عرضه شود. حال به‌نظر می‌رسد جیم رایان از عملکرد اینسامنیاک گیمز و تلاش توسعه‌دهندگان آن در مسیر تولید Marvel’s Spider-Man 2 رضایت کافی دارد و معتقد است این تیم همه توان خود را برای ارائه بهترین نتیجه ممکن خواهد گذاشت.

رئیس سرگرمی‌های تعاملی سونی در مصاحبه اخیر خود با مجله فامیتسو خاطرنشان کرد: «من مطمئن هستم که Marvel's Spider-Man 2 انتشاری بسیار هیجان‌انگیز خواهد داشت؛ چرا که عرضه نسخه اول روی پلی استیشن 4 به‌عنوان یک محک شناخته می‌شد. بااین‌حال Marvel’s Spider-Man روی پلی استیشن 4 به موفقیت‌ بزرگی رسید و میلیون‌ها بازیکن از تجربه آن لذت بردند.

ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2

دنباله آن یعنی Marvel’s Spider-Man 2 به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است؛ بنابراین توسعه‌دهندگان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند. ما از آن‌ها می‌خواهیم روی به حداکثر رساندن کیفیت بازی با کمک پلی استیشن 5 و توسعه بهترین بازی ممکن تمرکز کنند. در نتیجه این تلاش، ما بازخوردهایی از طرفداران بازی دریافت کردیم که نشان می‌دهند بازیکنان این دنباله می‌توانند از تصاویر بصری چشم‌نواز و تجربه‌ای فوق‌العاده لذت ببرند».

به‌نظر می‌رسد منظور رایان از بازخوردها به تست‌های اولیه بازی و نتایج مثبت آن اشاره دارند. با این وجود تنها گذر زمان و عرضه بازی می‌تواند کیفیت نهایی آن را نشان دهد. سونی هنوز تاریخ عرضه دقیق Marvel’s Spider-Man 2 را اعلام نکرده است اما طبق گفته تونی تاد، بازیگر نقش ونوم، احتمالا این بازی در ماه سپتامبر عرضه شود.

اینسامنیاک گیمز چندی پیش کمیک پیش‌درآمد داستان Marvel’s Spider-Man 2 را با همکاری مارول و به‌صورت رایگان در اختیارعلاقه‌مندان قرار داد. داستان این کمیک پیرامون زندگی معمولی سه شخصیت پیتر پارکر، مایلز مورالس و مری جین روایت می‌شود که درنهایت باید با یک شرور به‌نام The Hood رو‌به‌رو شوند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده