نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۹

تمرکز ویدیو پشت صحنه The Lord Of The Rings: Gollum روی قهرمان رنجور بازی

استودیو Daedalic Entertainment ویدیو پشت صحنه جدیدی از مراحل تولید بازی The Lord Of The Rings: Gollum پخش کرد.

زمان زیادی تا انتشار بازی The Lord Of The Rings: Gollum باقی نمانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Daedalic Entertainment ویدیو پشت صحنه جدیدی از آن را پخش کرده است. این ویدیو جزئیات بیشتری از نحوه‌ی به تصویر کشیدن قهرمان رنجور بازی توسط توسعه‌دهندگان را نشان می‌دهد.

بازی The Lord of the Rings: Gollum براساس کتاب The Fellowship of the Ring (یاران حلقه) نوشته جی. آر. آر. تالکین ساخته شده است و روی ماجراهای کاراکتر اسمیگل تمرکز دارد که در یک ماجراجویی فانتزی تاریک پا به سراسر سرزمین میانه می‌گذارد. باتوجه‌به اینکه جثه نحیف گالوم برای مبارزه مناسب نیست، این کاراکتر بیشتر اوقات باید به توانایی‌های مخفی‌کاری خود روی آورد و فقط در برخی از مواقع دست‌هایش را به خون آلوده کند.

در بازی The Lord of the Rings: Gollum می‌توان به اسمیگل گوش داد و با مهربانی عمل کرد یا تحت فرمان شخصیت گالوم، تسلیم خشونت شد. البته انجام هر کاری جایز نخواهد بود و باید با دقت فراوان تصمیم‌گیری کنید. طرفدارهای مجموعه ارباب حلقه‌ها باید انتظار حضور کاراکترهای مختلفی نظیر گندالف و حتی برخی از شخصیت‌های انتهایی کتاب‌ها نظیر عنکبوت غول‌پیکری با نام شلوب را در این بازی اکشن ماجراجویی داشته باشند.

بازی The Lord of the Rings: Gollum در تاریخ ۴ خرداد (۲۵ می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر استیم و اپیک گیمز استور) منتشر می‌شود. کاربران نینتندو سوییچ نیز برای تجربه‌ی این بازی جدید ارباب حلقه‌ها باید تا اواخر ۲۰۲۳ منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده