نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

عبور میزان فروش مجموعه بازی‌های Metal Gear از ۵۹.۸ میلیون نسخه

شرکت کونامی از عبور میزان فروش مجموعه بازی‌های Metal Gear از مرز ۵۹.۸ میلیون نسخه خبر داد.

زمان زیادی از انتشار نسخه جدیدی از بازی‌های پرطرفدار Metal Gear می‌گذرد، اما این مجموعه از چنان محبوبیتی نزد گیمرها برخوردار است که همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Konami از عملکرد خوب مجموعه متال گیر در زمینه فروش در سه‌ماهه اخیر خبر داده است.

همان‌طور که شرکت کونامی اعلام کرد، مجموعه بازی‌های Metal Gear تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ (۳۱ مارس ۲۰۲۳) در مجموع ۵۹.۸ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. این میزان فروش شامل تمام نسخه‌های اصلی و اسپین-آف‌های این مجموعه می‌شود. مجموع فروش بازی‌های متال گیر تا پایان سال گذشته به ۵۹.۵ میلیون نسخه رسید. بنابراین از آن زمان تاکنون تعداد قابل‌توجهی از بازی‌های این مجموعه فروخته شده است.

جالب اینکه شایعاتی از احیای مجموعه Metal Gear شنیده می‌شود که طرفدارها از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشند. در گذشته بارها شایعاتی از توسعه نسخه ریمیک Metal Gear Solid 3 توسط شرکت Virtuos منتشر شد که ظاهرا در تاریخ ۳ خرداد (۲۴ می) در رویداد PlayStation Showcase معرفی خواهد شد. در گزارش‌های پیشین آمده بود که بازی متال گیر سالید ۳ ریمیک برای انتشار در سال ۲۰۲۴ میلادی در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده