// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵

ریبوت نسخه اول Mortal Kombat معرفی شد

همان‌طور که شایعه شده بود، امروز تریلر ساخته جدید استودیو ندررلم با نام Mortal Kombat 1 معرفی شد و تاریخ انتشار آن هم در دسترس قرار گرفت.

مدتی پیش بود که اد بون، خالق سری مورتال کامبت، با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که در آینده شاهد معرفی بازی جدید استودیو ندررلم خواهیم بود. البته که شایعات خبر از نسخه جدید Mortal Kombat می‌دادند، اما تیزر منتشر شده، خبر از یک ریبوت برای سری می‌داد. ازطرفی اسنیج، فاش کننده اطلاعات بازی‌های ویدیویی، در جریان یک توییت اعلام کرد که امروز بازی جدید استودیو ندررلم معرفی خواهد شد.

این در حالی است که دقایقی پیش، ریبوت اولین نسخه از Mortal Kombat با نام Mortal Kombat 1 معرفی شد. در جریان تریلر سینمایی منتشر شده، شاهد بعضی از کاراکترهای داستانی این نسخه از جمله ساب زیرو، اسکورپیون، شنگ سنگ و کیتانا هستیم. همچنین اعلام شده که داستان این نسخه هم کاملا جدید خواهد بود و ازطرفی تاریخ انتشار بازی هم مشخص شد. بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

همچنین با پیش‌خرید بازی، شخصیت شنگ سنگ را به‌رایگان دریافت خواهید کرد و بتای بازی را هم دریافت می‌کنید. البته که پیش‌خرید بازی هم‌اکنون در دسترس نیست و علاقه‌مندان از فردا قادر به پیش‌خرید مورتال کامبت 1 خواهند بود. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

تماشا از یوتوب


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده