نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۳

اشتیاق سازندگان Days Gone برای نمایش بازی جدید خود

اعضای استودیوی بِند، سازندگان بازی‌ Days Gone از هیجان خود برای نمایش بازی جدید خود به طرفداران می‌گویند.

استودیوی Bend که با آثاری همچون Days Gone و سایفون فیلتر شناخته می‌شود، امروز سی‌امین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. اعضای این استودیو با تشکر از طرفدارانی که در طول سال‌ها از آن‌ها حکایت کردند، اعلام می‌کنند که نمی‌توانند برای نمایش ساخته‌ جدید خود به طرفداران صبر کنند. باتوجه به اینکه رویداد پلی استیشن شوکیس به‌زودی و با تمرکز روی بازی‌های PS5 برگزار خواهد شد، گمانه‌زنی‌های مبنی بر احتمال حضور این بازی در این مراسم به گوش می‌رسد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که استودیوی Bend در معرفی یک دنباله جدید برای سری Days Gone ناموفق بوده و در این مدت روی نسخه جدیدی از بازی‌های Uncharted و یک پروژه چندنفره برای استودیوی ناتی داگ مشغول به کار بوده که احتمال دارد بازی مستقل و چندنفره The Last of Us باشد. اما بعد از اینکه آن‌ها نارضایتی خود را از تبدیل شدن به یک استودیوی پشتیبانی به گوش مقامات سونی رساندند، پروژه جدیدی در این تیم استارت خورده که می‌تواند نقطه بازگشتی برای استودیو بند باشد.

جف راس، کارگردان Days Gone ادعا می‌کند که این بازی حدودا یک سال و هفت ماه پس از عرضه به بیشتر از ۸ میلیون نسخه فروش رسید. ولی به‌گفته‌ی او تیم مدیریت استودیو با پروژه مثل یک شکست برخورد می‌کرد.

بازی days gone

بازی Days Gone ساخته‌ی استودیوی Bend بیش از ۹ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و اتفاقات آن پس از یک بیماری فراگیر و ویرانگر در آمریکای شمالی جریان دارد. بازی داستان شخصیت دیکن سنت جان، کهنه سرباز جنگ افغانستان و یکی از اعضای سابق باشگاه موتورسواری محلی را دنبال می‌کند که در حین تلاش برای زنده ماندن دربرابر انسان‌های جهش یافته و درنده، در جستجوی همسر گمشده‌اش است که تصور می‌شود مرده است.

این شرکت سال گذشته از لوگوی جدید استودیوی رونمایی کرده و تأیید کرد که روی یک آی پی جدید مشغول کار است. این بازی برپایه سیستم جهان باز بازی‌ Days Gone طراحی شده است اما شامل ویژگی‌های چندنفره است. البته که گفته شده دنیای این بازی کاملاً جدید است و در زمان مناسب به مخاطبان نشان داده خواهد شد. حالا ممکن است هفته آینده همان زمان مناسب باشد و بالاخره شاهد نمایش این پروژه جدید باشیم.

با انتشار اخبار بیشتر از رویداد PlayStation Showcase جدید با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده