نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵

نمایش سبک بازی کاراکتر Guile در ویدیو آموزشی جدید Street Fighter 6

کپکام در جدیدترین ویدیو پلی استایل شخصیت‌های بازی Street Fighter 6، اینبار تکنیک‌های حمله و دفاع Guile را به نمایش گذاشته است.

با نزدیک شدن به زمان شروع فاز بتای عمومی بازی Street Fighter 6، کپکام ویدیو جدیدی از سری آموزش‌های Character Guide منتشر کرده و اینبار روی شخصیت Guile تمرکز دارد. Guile به‌عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های کهنه کار بازی، تقریباً در همه‌ی نسخه‌های اصلی این مجموعه حضور داشته و یکی از نمادین‌ترین مضامین صحنه‌ی مبارزه در این مجموعه را دارد.

در بازی Street Fighter 6 نیز Guile به اجرای یک طرح بازی محکم و جدی در حمله و دفاع خواهد پرداخت. ضربات Flash Kick کاراکتر Guile درکنار بازیابی سریع‌ پرتابه‌های خود یک حمله‌ی ضدهوایی قدرتمند را در بازی ارائه کرده و همچنین برد عملیاتی گسترده‌ای را در اختیار دارد. بازیکن می‌تواند با استفاده از قابلیت Sonic Boom برای باز کردن راه خود از میان دشمنان استفاده کرده و قبل از ضدحمله به آن‌ها فشار بیاورد.

شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲خرداد) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و همچنین پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. مرحله بتای عمومی این بازی نیز از نوزدهم ماه می تا ۲۱ این ماه ادامه دارد و Guile نیز یکی از هشت کاراکتری است که در این مرحله در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. بتای عمومی دارای همان محتویات نسخه بتای خصوصی دوم خواهد بود. بازیکن‌ها می‌توانند انتظار ۸ کاراکتر قابل تجربه، مسابقات آنلاین با پشتیبانی از کراس-پلی، حالت Extreme Battle، قابلیت خلق آواتار، حالت Battle Hub برای تعامل و به چالش‌کشیدن بازیکن‌های دیگر و حالت تمرینی را داشته باشند. با اینکه این نسخه احتمالا شامل محتوای جدیدی نمی‌شود، اما تجربه‌ی مسابقات آنلاین و قابلیت Rollback Netcode پیش از عرضه بازی باید جالب باشد.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی Street Fighter 6 چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده