نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

اعلام زمان برگزاری رویداد جدید پلی استیشن شوکیس

براساس اعلام رسمی سونی، رویداد جدید PlayStation Showcase با نمایش بازی‌های جدید پلی استیشن 5، چهارشنبه هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد.

خبری که بسیاری از طرفداران پلی استیشن منتظر شنیدن آن بودند بالاخره از راه رسیده و تاریخ و زمان برگزاری رویداد جدید پلی استیشن شوکیس توسط سونی اطلاع‌رسانی شد. براین اساس، باید چهارشنبه هفته‌ی آینده، ۲۴ ماه می (۳ خرداد ۱۴۰۱) راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران منتظر نمایش جدیدی از تازه‌ترین آثار ساخته شده برای پلی استیشن باشیم.

این نمایش کمی بیشتر از یک ساعت به طول انجامیده و روی بازی‌هایی که توسط برجسته‌ترین استودیوهای بازی‌سازی سراسر جهان برای PS5 و PS VR2 در دست توسعه قرار دارند، تمرکز دارد. در این رویداد آثار جدیدی از استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن و همچنین شماری از استودیوهای ترد پارتی و بازیسازان مستقل به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

رویداد پلی استیشن شوکیس معمولا شبیه State of Play است با این تفاوت که مدت زمان بیشتری دارد و در آن شاهد رونمایی‌ها و نمایش‌های مهم و بیشتری خواهیم بود تاکنون هیچگونه خبر رسمی مبنی بر نمایش بازی خاصی در این رویداد منتشر نشده اما در همین راستا نیک بیکر، بنیان‌گذار XboxEra و یکی از افشاگران اخبار غیررسمی، ادعا کرده که بازی Mortal Kombat 12 قرار است در شوکیس بعدی پلی استیشن رونمایی شود. با اینکه بیکر به جزئیات بیشتری اشاره نکرد اما احتمال داد که نسخه بعدی Mortal Kombat شامل نوعی محتوای انحصاری جزئی برای پلی استیشن خواهد بود. همچنین بیکر در پادکست خود توضیح داد که احتمالا ریمیک متال گیر سالید 3 نیز در شوکیس پلی استیشن معرفی شود. بیکر در ادامه گفت که احتمالا این بازسازی در انحصار کنسول پلی استیشن 5 است.

زمان برگزاری رویداد جدید PlayStation Showcase

در ادامه جز کوردن، دیگر خبرنگار صنعت بازی از رسانه ویندوز سنترال، این موضوع را تأیید کرد و در توییتر توضیح داد که درباره انحصاری بودن ریمیک متال گیر سالید 3 برای پلی استیشن 5، مطالبی را شنیده است. کوردن در ادامه گفت که شرکت سونی قرادادهای انحصاری فرانچایزهای متال گیر سالید، سایلنت هیل و کسلوانیا را با شرکت کونامی بسته است. تاکنون به‌طور رسمی اعلام شده است که بازسازی Silent Hill 2 به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. بااین‌حال هنوز اطلاعات رسمی پیرامون انحصاری بودن دو مجموعه دیگر کونامی تایید نشده‌اند.

اگر گزارش‌های مربوط‌ به شوکیس پلی استیشن واقعی باشند، احتمالا جزئیات بسیار بیشتری از بازی‌های آینده شرکت کونامی را دریافت خواهیم کرد. در اوایل امسال یک گزارش ادعا داشت که ریمیک متال گیر سالید 3 برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

شما می‌توانید رویداد جدید پلی استیشن شوکیس را ازطریق یوتیوب و توییچ به‌صورت زنده تماشا کنید. همچنین مثل همیشه انتظار پوشش لحظه‌ای مهم‌ترین اخبار و معرفی‌ بازی‌های نمایش داده شده در این مراسم را از زومجی داشته باشید.


منبع playstation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده