نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶

فاش شدن یک حقیقت جالب راجع به نقشه محبوب کالاف دیوتی

به‌گفته مدیر طراحی بخش چندنفره Call of Duty 4: Modern Warfare، نقشه Shipment کاملا اتفاقی به این بازی اضافه شده بود.

اخیرا طراح بخش چندنفره بازی Call of Duty 4: Modern Warfare اعلام کرد که یکی از نمادین‌ترین نقشه‌های این مجموعه به‌طور تصادفی منتشر شده است. جف اسمیت، مدیر طراحی بخش چند‌نفره در استودیو اینفینیتی وارد، طی مصاحبه‌ی جدیدی توضیح داد نقشه Shipment که به‌عنوان یکی از کوچک‌ترین نقشه‌های سری شناخته می‌شود، ابتدا برای تجربه‌ی تقسیم صفحه‌نمایش (Split-Screen) طراحی شده بود.

طبق گفته اسمیت، در طول توسعه بازی Call of Duty 4: Modern Warfare، نقشه Shipment به نسخه‌ی اولیه بازی برای تست کردن اضافه شد. در آن زمان توسعه این نقشه‌ها برای تجربه‌ی چندنفره ازطریق تقسیم صفحه‌نمایش، یک موضوع رایج در بازی‌های تیراندازی به شمار می‌آمد.

اسمیت در ادامه گفت: «سرپرست تیم ما در آن زمان فراموش کرد تا این نقشه را خارج کند و زمانی‌که بازی عرضه شد، دیگر راه برگشتی وجود نداشت. این واقعا یک اقدام تصادفی بود». نقشه Shipment در نسخه‌های مختلف کالاف دیوتی از محبوبیت بالایی برخوردار است. بسیاری از بازیکنان از طراحی متمرکز و محیط کوچک آن که باعث می‌شود اعضای تیم‌ها با هم برخوردهای زیادی داشته باشند و با اکشن و سرعت بیشتری مبارزه کنند، رضایت دارند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده