// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۰

فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس در نیمه دوم می ۲۰۲۳

شرکت مایکروسافت از موج دوم بازی‌هایی که در می ۲۰۲۳ به سرویس گیم پس افزوده خواهند شد رونمایی کرد که شامل FIFA 23 هم می‌شود.

همانگونه که انتظار می‌رفت، شرکت مایکروسافت از موج دوم آثاری که در می ۲۰۲۳ به سرویس ایکس باکس گیم پس خواهند آمد، پرده برداشته است. مطابق اعلام قبلی، بازی FIFA 23 امروز برای کنسول و پی‌سی عرضه خواهد شد. سپس در ۲۸ اردیبهشت (۱۸ می) شاهد انتشار دو بازی Eastern Exorcist برای کنسول و پی‌سی و Ghostlore برای کنسول‌های ایکس باکس روی سرویس مدنظر خواهیم بود.

بعد نوبت‌به بازی Planet of Lana می‌رسد که قرار است در ۲ خرداد (۲۳ می) و از روز عرضه روی گیم پس برای کنسول و رایانه‌های شخصی منتشر شود. بعد از این اثر و در روز ۴ خرداد (۲۵ می) سه بازی Cassette Beasts برای کنسول، Massive Chalice برای کلاد و کنسول و Railway Empire 2 برای کلاد، کنسول و پی‌سی دردسترس قرار خواهند گرفت. درنهایت در ۹ خرداد (۳۰ می) هم بازی Chicory: A Colorful Tale برای کاربران کنسول و پی‌سی گیم پس عرضه خواهد شد.

بازی‌های موج اول گیم پس در می سال جاری شامل Redfall برای کلاد، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی، Ravenlok برای کلاد، کنسول و پی‌سی، Weird West: Definitive Edition برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، Shadowrun Trilogy برای رایانه‌های شخصی و Fuga: Melodies of Steel 2 برای هر سه پلتفرم بود.

پوستر بازی FIFA 23

افزودنی است بازی‌های زیر در ۱۰ خرداد (۳۱ می) سرویس گیم پس را ترک خواهند کرد:

  • Europa Universalis (پی‌سی)
  • Evil Genius 2: World Domination (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • FIFA 21 (کنسول و پی‌سی) ازطریق سرویس EA Play
  • Floppy Knights (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Lawn Mowing Simulator (کلاد، کنسول و پی‌سی)

شرکت مایکروسافت در ماه میلادی گذشته سرویس پی‌سی گیم پس را روی ۴۰ کشور جدید منتشر کرد. همچنین ردموندی‌ها طرح ارجاع دوستان برای ایکس باکس گیم پس را هم راه‌اندازی کردند که به مشترکان اجازه می‌دهد تا پنج دوست خود را برای تجربه رایگان پی‌سی گیم پس معرفی کنند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده