نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۲

تمجید شینجی میکامی از بازی Ghost of Tsushima

به‌تازگی خالق سری بازی‌های رزیدنت ایول در صحبت‌های جدید خود از بازی Ghost of Tsushima ستایش کرده است.

بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد. ساخته استودیو بازی‌سازی ساکرپانچ توانست موفقیت‌های قابل‌توجهی را برای سازندگان خود به ارمغان آورد. این اثر موفق شد از جانب وبسایت متاکریتیک نمره ۸۳ را کسب کند. توسعه‌دهندگان ژاپنی در زمان عرضه این بازی، از اثر موردنظر تمجید کردند.

به‌عنوان مثال می‌توانیم به توشیهیرو ناگوشی، خالق سری بازی یاکوزا اشاره کنیم که از تجربه این اثر جهان‌باز غافلگیر شده بود. جالب است بدانید نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy XVI نیز از این بازی به‌عنوان تاثیرگذارترین اثری که در آن سال به تجربه آن پرداخته بود، یاد کرد. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، یکی دیگر از بازیسازان ژاپنی به تمجید از بازی Ghost of Tsushima پرداخته است.

شینجی میکامی با کلاه سفید

شینجی میکامی، خالق سری بازی‌های رزیدنت ایول در اکانت توییتر خود روایت قصه شخصیت جین ساکای را تحسین کرده است. او در صحبت‌های خود بیان کرد: «مدت زیادی از انتشار آن [بازی Ghost of Tsushima] می‌گذرد، اما Ghost of Tsushima را تمام کردم. خیلی لذت‌بخش بود. بخش پایانی بازی عالی بود.»

در حال حاضر شایعات زیادی پیرامون ساخت نسخه دوم بازی Ghost of Tsushima وجود دارد. اوایل سال گذشته، استودیو بازی‌سازی ساکرپانج به انتشار آگهی استخدام به این شایعات دامن زد. همچنین سونی در اواسط زمستان سال گذشته یک تیزر تلویزیونی را منتشر کرد. این تیزر تصاویری را از سوارکارانی که در حال فرار از یک دهکده بودند، به نمایش در آورد. این احتمال وجود دارد که سونی در این ویدیو به ساخت این بازی اشاره کرده باشد. با‌این‌حال تا زمان معرفی رسمی قسمت دوم این بازی از جانب توسعه‌هندگان آن بهتر است منتظر بمانیم.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا بازی Ghost of Tsushima را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده