نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸

مدیرعامل EA: بتلفید بازگشت کاملاً متفاوت و جدیدی خواهد داشت

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز درباره بازی‌های سری Battlefield گفته که هنوز امید زیادی به این مجموعه داشته و بازگشت کاملاً جدید و متفاوتی را برای آن رقم خواهند زد.

تقریباً همه از داستان بازی Battlefield 2042 و عرضه ناامیدکننده آن را اطلاع دارند. این بازی از جوانب مختلفی برای طرفداران این مجموعه‌ی شوتینگ یک شکست تمام عیار محسوب می‌شود؛ به طوری که حتی منجر به جدا شدن بسیاری از طرفداران از بازی‌های این مجموعه شده است. حالا به نظر می‌رسد که EA بازخورد طرفداران را به خوبی آنالیز کرده و تصمیم به بازطراحی بسیاری از عناصر شکل دهنده‌ی بازی‌های بتلفیلد گرفته است.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA به‌عنوان ناشر بازی‌های بتلفیلد در جدیدترین گزارش مالی شرکت به طرفداران وعده داده است که بازی‌های Battlefield باز خواهند گشت و وقتی که این اتفاق رقم می‌خورد، شاهد تغییرات گسترده‌ای در بازی‌های این مجموعه خواهیم بود. ویلسون اعتقاد دارد که تیم توسعه‌دهندگان بازی‌های Battlefield توانایی بازگشت این مجموعه شوتر اول شخص به شکل و شمایلی کاملاً جدیدی را در آینده دارند.

جزئیات درباره اینکه منظور از این تغییرات در بازی‌های Battlefield دقیقاً چه چیزی خواهد بود، هنوز مشخص و شفاف نیست. اما ویلسون در ادامه‌ی اظهارات خود خاطر نشان کرد که هنوز هیچ تاریخی برای معرفی این تغییرات تعیین نشده است؛ اما او کاملاً مطمئن است که تیم مدیریت جدید Battlefield که از توسعه‌دهندگان باسابقه Respawn و Call of Duty تشکیل شده، از توانایی‌های بالایی برای این کار برخوردار هستند.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده