نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱

راه یافتن بازی Dordogne به ایکس باکس گیم پس در ژوئن ۲۰۲۳

کاربران ایکس باکس گیم پس در ماه آینده می‌توانند به تجربه بازی ماجراجویی روایی Dordogne بپردازند.

شرکت Umanimation و شرکت Focus Entertainment از پیوستن بازی ماجراجویی روایی چشم‌نواز Dordogne به سرویس ایکس باکس گیم پس در ماه ژوئن ۲۰۲۳ خبر دادند. این بازی به‌عنوان اثری «ماجراجویی داستانی رنگارنگ و دلنشین درباره خاطرات دوران کودکی، عشق و خانواده» توصیف می‌شود که در تاریخ ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و ایکس باکس گیم پس راه می‌یابد.

بازیکن‌ها با کنترل کاراکتر میمی محیط‌های دلپذیر آبرنگی و نقاشی‌شده با دست منطقه دوردونی را کاوش خواهند کرد و خاطرات دوران کودکی این کاراکتر و وقت‌گذرانی با مادربزرگش را به یاد می‌آورند. در طول این ماجراجویی لحظات، مناظر، رایحه‌ها، صداها و احساسات را به یاد بیاورید. این خاطرات پرشور را به‌عنوان خاطره‌ای از گذشته خانوادگی میمی در دفتر خاطرات خود ثبت کنید که منحصربه تجربه شما و بازتابی نوستالژی از ماجراجویی‌های‌تان است.

تاکنون تنها یک بازی دیگر برای راه‌یابی به ایکس باکس گیم پس در ماه ژوئن تأیید شده است. بازی Amnesia: The Bunker پس از تأخیر اکنون در اوایل ماه آینده به این سرویس اشتراکی اضافه می‌شود. مشترک‌های Game Pass از همان روز نخست انتشار بازی Dordogne می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه آن بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده