نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

احتمال عرضه نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 برای ایکس باکس

طبق گفته یک اینسایدر شناخته شده، به‌ نظر می‌رسد نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 درنهایت برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

در ماه‌های گذشته شایعات و اخبار مختلفی حول ساخت نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 منتشر شده است. براساس گزارش‌های مختلف، این اثر قرار است به‌زودی به‌صورت رسمی معرفی‌ شده و برخی اعتقاد دارند که این بازی ممکن است به‌صورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۵ قرار بگیرد. از طرفی دیگر نیز باید گفت کونامی در حال حاضر با همکاری استودیو Bloober Team پروسه ساخت نسخه ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ را جلو می‌برد.

به‌ نظر می‌رسد کونامی برای بازی‌های متال گیر، Silent Hill و Castlevania با سونی قراردادهای انحصاری منعقد کرده است. نسخه اصلی اثر موردنظر در سال ۲۰۰۴ عرضه شد. اثری که عده‌ کثیری از آن به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین آثار این سری بازی مخفی‌کاری یاد می‌کنند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ممکن است در آینده شاهد راهیابی نسخه ریمیک بازی متال گیر سالید ۳ به کنسول‌های ایکس باکس باشیم.

کاراکتر اصلی بازی Metal Gear Solid

جز کوردن، خبرنگار صنعت بازی اعتقاد دارد که انتشار این بازی برای ایکس باکس ممکن است کاملا دور از ذهن نباشد. این شخص در مصاحبه اخیر خود با پادکست Xbox Two بیان کرد که باتوجه‌به شنیده‌های خود اگرچه به نظر می‌رسد کونامی واقعا «به‌نوعی» با سونی معامله کرده باشد، بااین‌حال ممکن است که ریمیک MGS 3 یک انحصاری «کامل» کنسول پلی استیشن 5 نباشد.

جز کوردن در ادامه صحبت‌های اعلام کرد که معامله موردنظر به‌طور بالقوه می‌تواند شامل انحصار زمانی، DLC انحصاری یا حقوق بازاریابی بوده و ممکن است بازی همچنان برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه شود. ادعاهای زیادی پیرامون معرفی رسمی این بازی در جریان شوکیس آینده پلی استیشن وجود دارد. در هر حال تنها زمان درست بودن این شایعات را مشخص خواهد کرد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده