نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷

نمایش خلیج آهن در تریلر جدید Shadow Gambit: The Cursed Crew

استودیو می‌می‌می گیمز در تریلر جدید Shadow Gambit: The Cursed Crew، منطقه خلیج آهن را نشان می‌دهد.

Shadow Gambit: The Cursed Crew یک بازی استراتژی تیمی جدید از استودیوی می‌می‌می گیمز به شمار می‌آید و قرار است یک نسخه متفاوت نسبت به بازی‌های سری Shadow Tactics باشد. در این بازی می‌توان حین کاوش در جزیره‌های مختلف دریای کارائیب گمشده با عناصر فانتزی گوناگونی از جمله خدمه دزدان دریایی مرده و جادو رو‌به‌رو شد. بااین‌حال باز هم می‌توان امضای استودیو می‌می‌می گیمز یعنی توسعه مناطق گسترده و پرجزئیات در دنیایی سندباکس را به وضوح در تریلر جدید Shadow Gambit مشاهده کرد.

خلیج آهن (Iron Bay) یکی از این مناطق به شمار می‌آید که به‌عنوان یک جهنم سوزان برای تفتیش عقاید و مذهب مردم کارائیب شناخته می‌شود. خلیج آهن را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های بازی دانست که سازندگان مناطق جالب و جزئیات زیادی در توسعه آن به کار برده‌اند. در بخشی از این جزیره می‌توانیم غنایم نفرین شده‌ای که از سراسر سواحل بی‌زمان ( Timeless Shores) جمع‌آوری شده‌اند را مشاهده کنیم و در مناطق دیگر شاهد قلعه، کلیسا، محل شکنجه افراد مظنون و تیمارستان مداوای سربازان نفرین شده هستیم.

علاوه‌بر این موارد، می‌توانیم نگاهی به چاه تطهیر (Purification Pit) داشته باشیم که مکان بسیار جالبی است. در این چاه انواع مواد نفرین شده ریخته می‌شود تا درنهایت تبدیل به آهن شده و از این آهن برای تولید سلاح‌های مخصوص تفتیش عقاید و شکنجه گناهکاران استفاده شود.

دانلود از آپارات

بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew قرار است امسال برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. با اعلام توسعه‌دهنده، این بازی بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی را ارائه خواهد کرد.

نظر شما درباره جدیدترین نمایش بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده