نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵

تأخیر دوباره و چند هفته‌ای بازی Amnesia: The Bunker

شرکت Frictional Games از تآخیر چند هفته‌ای بازی ترسناک بقامحور Amnesia: The Bunker خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Frictional Games از تأخیر بازی Amnesia: The Bunker خبر داده است. این بازی ترسناک بقامحور که برای انتشار در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون تا تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) به تعویق افتاده است و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای تجربه آن منتظر بمانند.

شرکت Frictional Games با انتشار بیانیه جدیدی اظهار داشت: «انتشار بازی Amnesia: The Bunker به‌دلیل مشکلات پیش‌بینی‌نشده صدور گواهینامه برای دو هفته به تعویق افتاده است. این تصمیم برای اطمینان از عدم عرضه بازی با این مشکلات بسیار پراهمیت اتخاذ شده است. این زمان اضافی به ما امکان می‌دهد که به رفع مشکل بپردازیم و ارائه بهترین تجربه ممکن در زمان انتشار را تضمین کنیم. از درک و شکیبایی شما سپاسگزاریم».

فردریک اولسون، کارگردان هنری Amnesia: The Bunker گفت: «ما با چندین کرش نادر مواجه شدیم که شناسایی، بازآفرینی و رفع آن‌ها کار دشواری است. ما نمی‌توانیم این کار را به موقع انجام دهیم. البته به‌عنوان راه جایگزین می‌توانستیم از تیم بخواهیم که آخرهفته‌ها یا شب‌ها کار کنند، اما در فرکشنال گیمز چنین کاری انجام نمی‌دهیم».

بازیکن‌ها به‌زودی می‌توانند نسخه دمو بازی Amnesia: The Bunker را در استیم تجربه کنند. استودیو Frictional Games با انتشار یک توییت تأیید کرد که نسخه دمو این بازی در تاریخ ۱ خرداد (۲۲ می) برای پی سی منتشر می‌شود.

بازی Amnesia: The Bunker در زمان عرضه به پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر راه می‌یابد. بازیکن‌ها در این بازی تلاش دارند تا در جریان جنگ جهانی اول از یک پناهگاه زیرزمینی متروکه خارج شوند؛ درحالی‌که دائما توسط یک موجود سهمگین مورد تعقیب قرار می‌گیرند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده