نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۹

تأخیر نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy

استودیو Avalanche Software از تأخیر چند ماهه نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Portkey Games و استودیو Avalanche Software پس از عرضه بازی Hogwarts Legacy برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از تأخیر نسخه نینتندو سوییچ خبر دادند. این بازی که برای انتشار در تاریخ ۳ مرداد (۲۵ جولای) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) عرضه می‌شود.

تیم توسعه بازی Hogwarts Legacy اخیرا با انتشار یک توپیت تازه اعلام کرد که «اولویت اصلی» آن‌ها ارائه بهترین تجربه ممکن به بازیکن‌ها است. با اینکه دلیل دیگری برای تأخیر این نسخه اعلام نشد، اما باتوجه‌به اندازه و مقیاس پروژه منطقی است که زمان بیشتری برای بهینه‌سازی بازی برای کنسول نینتندو سوییچ صرف شود. انتشار بازی در پاییز نیز کاملا عقلانی است؛ زیرا به‌خاطر نزدیکی به فصل تعطیلات باعث افزایش سودآوری می‌شود.

بازی Hogwarts Legacy درکنار پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در پلتفرم‌های پلی استیشن ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر نیز قابل تجربه است. فروش این بازی در مجموع از مرز ۱۵ میلیون نسخه عبور کرده است. افزون‌براین هاگوارتز لگسی بالغ‌بر ۱ میلیارد دلار عایدی برای شرکت WB Games داشته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده