// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۷

شایعه: تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen مشخص شد

طبق شایعات منتشرشده، تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen مشخص شده است و این بازی سولزلایک در پاییز امسال عرضه خواهد شد.

مدت زیادی است که طرفداران منتظر بازی Lords of the Fallen هستند. نسخه اصلی این بازی توسط Deck 13 توسعه یافت و نزدیک‌به ۱۰ سال پیش عرضه شد. اما دنباله معنوی این اثر از آن زمان با تاخیرها و ریبوت‌های متعددی رو‌به‌رو شده است. خوشبختانه امسال قرار است ریبوت کامل این بازی توسط Hexworks انجام شود و به‌نظر می‌رسد اکنون تاریخ عرضه بازی Lords of the Fallen فاش شده باشد.

یک کاربر توییتر با نام Aggiornamenti Lumia که اتفاقات پشت پرده فروشگاه مایکروسافت و به‌روزرسانی‌های آن را داده‌کاوی می‌کند ادعا کرده است براساس اطلاعات ثبت شده در سایت ایکس باکس، بازی Lords of the Fallen در روز ۲۰ مهر (۱۳ اکتبر) عرضه خواهد شد. در هر حال این کاربر اطلاعاتی از زمان اعلام رسمی تاریخ عرضه و نمایش جدید این بازی سولزلایک و نقش‌آفرینی ندارد و تنها به اطلاعات تاریخ عرضه بازی در فروشگاه ایکس باکس دسترسی داشته است. 

اگر این تاریخ فاش شده درست باشد، می‌توان انتظار داشت در طی هفته‌ها و ماه‌های آتی اخبار بیشتر و منظم‌تری از بازی اعلام شوند. با برگزاری مراسم‌هایی نظیر سامر گیم فست، شوکیس پلی استیشن و شوکیس ایکس باکس در ماه خرداد، احتمال حضور و نمایش بازی Lords of the Fallen در این مراسم‌ها وجود دارد.

بازی Lords of the Fallen برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده