نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

شایعه: نام کالاف دیوتی بعدی Modern Warfare 3 خواهد بود

گزارش جدید هندرسون نشان می‌دهد که نسخه‌ی بعدی کالاف دیوتی، Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهد بود.

شرکت اکتیویژن تاکنون در مورد نسخه‌ی سال ۲۰۲۳ سری کالاف دیوتی اطلاعات شفافی را ارائه نکرده است. با این وجود طرفداران در هفته‌های گذشته به‌لطف انتشار گزارش‌ها و شایعه‌های مختلف، به جزئیاتی از نسخه‌ی آتی دست یافته‌اند. طبق گزارش‌ها، بازی کالاف دیوتی امسال قرار است دنباله‌ای برای Modern Warfare 2 سال ۲۰۲۲ باشد. این بازی توسط استودیو اسلج‌همر گیمز توسعه می‌یابد و دو تیم اینفینیتی وارد و تری‌آرک به تولید آن کمک می‌کنند.

درحالی‌که قبلا گزارش شده بود کالاف دیوتی امسال دنباله مستقیم Modern Warfare 2 نخواهد بود، اما گزارش جدید اطلاعات تازه‌ای را با خود به همراه آورد. اخیرا تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ ادعا کرد کالاف دیوتی امسال همان Call of Duty: Modern Warfare 3 است و علاوه‌بر کمپین تک‌نفره داستانی و بخش چندنفره، شامل حالت زامبی خواهد بود.

به‌گفته هندرسون، حالت زامبی‌ کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 اساسا نسخه ۲.۰ حالت Outbreak به شمار می‌آید؛ از همین رو شرکت اکتیویژن هنوز تصمیم نگرفته است که این حالت را در قالب بخشی از بازی ارائه کند یا آن را به‌صورت مستقل و رایگان در دسترس عموم قرار دهد. در همین راستا گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که بازی مستقل Call of Duty: Zombies در دست ساخت قرار دارد.

علاوه‌بر این، هندرسون در گزارش جدید خود توضیح داد نسخه‌ی مدرن وارفیر 3 در فصل اول، یک نقشه بتل‌رویال جدید برای Call of Duty: Warzone 2 به همراه خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، این نقشه براساس لاس آلماس، مکانی از کمپین مدرن وارفیر 2 توسعه می‌یابد و در حال حاضر برای عرضه در اوایل دسامبر آینده برنامه‌ریزی شده است. طبق گزارش قبلی هندرسون، کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 قرار است در ماه نوامبر منتشر شود و چند بتا خواهد داشت؛ نسخه‌هایی که از حدود یک ماه قبل از انتشار آن در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. گفته می‌شود که از این بازی تیراندازی اول‌شخص، در ماه آگست/اوت رونمایی خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده