نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۳

احتمال تاخیر نسخه موبایل Call of Duty: Warzone تا پاییز امسال

طبق گزارش‌ها احتمال تأخیر زمان عرضه Call of Duty: Warzone Mobile تا نوامبر امسال وجود دارد.

اکتیویژن با انتشار نسخه‌ موبایل بازی کالاف دیوتی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و منطقی است که باتوجه‌به موفقیت‌های نسخه بتل رویال Call of Duty، برای توسعه و عرضه آن روی موبایل و گوشی‌های همراه برنامه داشته باشد. در همین راستا این شرکت در سال گذشته به‌طور رسمی از بازی Call of Duty: Warzone Mobile رونمایی کرد که قرار است در سال جاری عرضه شود.

حال برخی کاربران گزارش داده‌اند که اکتیویژن اخیرا صفحه Call of Duty: Warzone Mobile در اپ‌ استور را به‌روزرسانی کرده و تاریخ عرضه این بازی را از ۲۵ اردیبهشت (۱۵ می) به ۱۰ آبان (۱ نوامبر) تغییر داده است. در ادامه اکتیویژن در بیانیه‌ای به گیم‌اسپات توضیح داد که تاریخ انتشار جدید ذکر شده در صفحه بازی موقتی است. بااین‌حال این ناشر به تاریخ عرضه بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone Mobile اشاره‌ای نکرد و تنها به انتشار آن در سال جاری اشاره داشت.

اکتیویژن در این بیانیه گفت: «تا زمانی‌که تاریخ عرضه به‌طور رسمی تایید نشود، اکثر فروشگاه‌های آنلاین به‌سادگی تاریخ‌های تخمینی انتشار را فهرست می‌کنند. ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که Call of Duty: Warzone Mobile را برای بازیکنان در سراسر جهان منتشر کنیم. ما هم‌اکنون در مرحله عرضه محدود هستیم و توسعه به خوبی پیش می‌رود. انتظار داریم امسال بازی را در سطح جهانی منتشر کنیم».

در اوایل سال جاری مایکروسافت که در حال حاضر تلاش می‌کند خرید اکتیویژن بلیزارد را کامل کند، به احتمال از رده خارج شدن Call of Duty Mobile و جایگزینی Warzone Mobile در آینده اشاره کرد. پس از مدت کوتاهی اکتیویژن در بیانیه‌ای گفت که قصد دارد از بازی Call of Duty Mobile برای مدت طولانی پشتیبانی کند.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده