نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸

اشاره EA به اهمیت بتلفیلد در برنامه‌های شرکت

مدیرعامل الکترونیک آرتز نسبت به موفقیت بتلفیلد در آینده خوشبین است و آن را بخش مهمی از فعالیت تجاری آینده شرکت می‌داند.

مجموعه بتلفید شرکت EA از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. آخرین نسخه این سری یعنی Battlefield 2042 که با تمرکز بر بخش چندنفره و بدون کمپین داستانی عرضه شد، تاکنون عملکرد قابل قبولی نداشته و تبدیل به شکست شده است. بااین‌حال استودیو دایس در ۱۷ ماه گذشته با عرضه به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید سعی داشته از این بازی تیراندازی پشتیبانی کند و وضعیت آن را بهبود ببخشد. با وجود این موارد، به نظر می‌رسد شرکت ناشر روی آینده این مجموعه، حساب بزرگی باز کرده است. اخیرا اندرو ویلسون، مدیرعامل EA، در جلسه ارائه گزارش مالی در مورد برنامه‌های این شرکت برای آینده آی‌پی بتلفیلد به بیان توضیحاتی پرداخت. ویلسون در این جلسه توضیح داد:

«ما در حال حاضر برنامه‌ای برای اعلام تاریخ یا رونمایی جدید از سری بتلفیلد نداریم، اما می‌خواهم بگویم که ما یک تیم رهبری خلاق و فوق‌العاده را دور هم جمع کردیم و طبق اطلاع من، آن‌ها هفته جاری در سوئد یک جلسه تشکیل خواهند داد. امروز صبح با برخی از مدیران این تیم تماس گرفتم و آن‌ها نسبت به پیشرفت آینده بتلفیلد بسیار خوشبین هستند. من فکر می‌کنم که ما اعتماد فوق‌العاده‌ای به این تیم و پیشرفتی داریم که آن‌ها برای آینده‌ی مجموعه نسبت به آن متعهد شده‌اند. باید تاکید کنم که ما فقط یک بازی بتلفیلد جدید نمی‌سازیم، بلکه در حال ساختن یک پلتفرم و محتوای آن هستیم؛ تا تجارت ارائه سرویس‌های زنده ما را تا دهه‌های آینده پوشش دهد.

با گذشت زمان و در فرصتی مناسب، بیشتر درباره آینده بتلفیلد صحبت خواهیم کرد. بااین‌حال، با قاطعیت می‌گویم که این مجموعه در مهم‌ترین بخش استراتژی آینده ما جای گرفته است. ما در نظر داریم ازطریق این سری به ساخت بازی‌ها و تجربه‌هایی که جامعه‌های مخاطبان آنلاین عظیم را در سراسر پلتفرم‌ها، مدل‌های تجاری و بازارهای جغرافیایی جذب و سرگرم کند، بپردازیم. ما می‌دانیم که بتلفیلد بخشی معنادار از آینده ما خواهد بود و با گذشت زمان اطلاعات بیشتری از آن را به اشتراک خواهیم گذاشت».

شرکت EA پس از عرضه ناکام بازی Battlefield 2042، یک مجموعه خلاق متشکل از چند استودیو را تأسیس کرد تا با مدیریت وینس زمپلا، رئیس ریسپاون، روی آینده سری بتلفیلد کار کنند. در گذشته شایعه شده بود که استودیو دایس کار روی نسخه اصلی بعدی بتلفیلد را شروع کرده است. در همین حال گزارشی به ساخت یک تجربه کاملا جدید بتلفیلد توسط استودیو ریپل افکت اشاره داشتند. در ادامه یک گزارش دیگر ادعا داشت که تیم ریجلاین گیمز به رهبری مارکوس لتو، یکی از خالقان Halo، روی یک کمپین داستانی بتلفیلد کار می‌کند.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار سری بتلفیلد چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده