نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: سونی یک بازی علمی-تخیلی شوتر معرفی‌نشده برای PS5 و کامپیوتر را لغو کرد

اینسایدری با نام bogorad222 ادعا کرد که شرکت سونی بازی علمی-تخیلی شوتر معرفی‌نشده استودیو Final Strike Games را لغو کرده است.

سونی از زمان عرضه پلی استیشن 5 موفقیت‌های زیادی را به‌وسیله آثار انحصاری کسب کرده است و با انتشار بازی فاینال فانتزی ۱۶ می‌خواهد همین مسیر را ادامه دهد. بااین‌حال عملکرد مطلوب سونی در این زمینه به این معنا نیست که هیچ کدام از آثار آن‌ها لغو نمی‌شود. یک اینسایدر با نام bogorad222 اخیرا در توئیتر اعلام کرد که این ناشر بازی علمی-تخیلی شوتر معرفی‌نشده استودیو Final Strike Games، سازنده Rocket Arena را کنسل کرده است.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا این بازی همان بازی «AAA شوتر PvP معرفی‌نشده» فاینال استرایک گیمز است که این استودیو ازطریق وب‌سایت رسمی خود توسعه‌دهندگانی را برای کار روی آن جذب می‌کند یا خیر. ظاهرا این بازی که برای انتشار روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده بود، ۳ سال در حال توسعه بود، اما هنوز ۲ سال تا عرضه فاصله داشت. مهم‌تر از همه اینکه ظاهرا تعداد نیروی کار فاینال استرایک گیمز ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به‌تازگی تصویری از پروفایل احمد خلیفه، مهندس نرم‌افزار سابق فاینال استرایک گیمز منتشر شد که نشان از اخراج کارمندان استودیو در روز گذشته دارد. در ادامه bogorad222 گفت که خبر لغو بازی علمی-تخیلی معرفی‌نشده استودیو Final Strike Games محرمانه بود، اما توسط تام هندرسون از رسانه Insider Gaming به اشتراک گذاشته شد.

خبر لغو بازی در دست توسعه فاینال استرایک گیمز و اخراج کارمندان این استودیو در حالی مخابره شد که شرکت سونی اخیرا از تعطیلی استودیو Pixelopus، سازنده بازی Concrete Genie خبر داد. شوهی یوشیدا، رئیس بخش توسعه‌دهندگان مستقل پلی استیشن اخیرا اعلام کرد که سونی تاکنون بازی‌های بسیار زیادی را کنسل کرده است؛ بنابراین باید دید که چه عاملی باعث اتخاذ تصمیم لغو بازی معرفی‌نشده استودیو Final Strike Games شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده