نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲

اضافه شدن پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ به بازی A Plague Tale: Requiem

با انتشار به‌روزرسانی جدید بازی A Plague Tale: Requiem کاربران قادر خواهند بود تا این اثر را روی نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند.

طی ماه‌های گذشته آثاری در دسترس علاقه‌مندان بازی قرار گرفتند که از نرخ فریم ۶۰ پشتیبانی نمی‌کردند. در میان این آثار می‌توانیم به بازی‌هایی مثل شوالیه‌های گاتهام و ردفال اشاره کنیم که برای کنسول نسل فعلی عرضه شدند. وقوع این امر سبب نارضایتی عده کثیری از کاربران شد. بازی A Plague Tale: Requiem نیز در زمان عرضه خود مثل دو اثر نام‌برده‌شده تنها از نرخ فریم ۳۰ روی کنسول‌های پشتیبانی می‌کرد.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، کاربران از این به بعد قادر خواهند بود تا این بازی را روی حالت Performance Mode و با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند. استودیو Asobo و شرکت Focus Entertainment که به‌ترتیب به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر اثر موردنظر شناخته می‌شوند، ساعاتی قبل تایید کردند که بازی A Plague Tale: Requiem با انتشار آپدیت جدید خود از حالت پرفورمنس پیشتیبانی خواهد کرد. باتوجه‌به این موضوع کاربران می‌توانند بازی را با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند.

آمیسیا و هوگو در بازی A Plague Tale: Requiem

در ادامه باید گفت این قابلیت تنها برای کنسول‌ها در دسترس بوده و سازندگان گزینه additional graphic options را برای کاربران رایانه‌های شخصی عرضه کرده‌اند. زومجی در بررسی بازی A Plague Tale: Requiem نمره ۸/۵ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از این بررسی به قلم افشین پیروزی می‌خوانیم:

«از همان اولین دقایق شروع بازی A Plague Tale: Requiem، با دیدن کیفیت بصری بالای آن و همینطور مقدمه‌چینی داستانی‌اش، می‌توان متوجه شد که قرار است با تجربه‌ای به‌مراتب پرجزییات‌تر از نسخه قبلی روبه‌رو باشیم و به مرور، به این یقین می‌رسیم که این جزئیات و گستردگی بیشتر، در تمام جنبه‌های شکل‌دهنده بازی کاملا حس می‌شود.»

نظر شما چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده