نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸

عبور فروش ۶ ماهه فیفا ۲۳ از مجموع فروش فیفا ۲۲

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد فروش FIFA 23 در مدت ۶ ماه بیش از تمام فروش FIFA 22 بوده است.

شرکت EA تایید کرد که بازی FIFA 23 به‌عنوان آخرین نسخه از سری فوتبالی خود که از نام فیفا استفاده می‌کند، رکورد فروش مادام‌العمر FIFA 22 را در عرض ۶ ماه پس از انتشار شکست. طبق گزارش این ناشر، بازی FIFA 23 تبدیل به موفق‌ترین و پرفروش‌ترین نسخه در تاریخ سری فیفا شده است.

کریس سو، مدیر ارشد مالی EA در این‌باره گفت: «رکورد عملکرد مالی در بخش خدمات زنده و افزایش تعامل، به‌ویژه از جانب مجموعه EA Sports FIFA ما باعث شد که درآمد خالص سه‌ماهه چهارم بهتر از پیش‌بینی‌ها شود و پایانی قوی برای سال مالی داشته باشیم».

این موفقیت جای تعجب زیادی ندارد. چرا که شرکت EA در ماه فوریه گزارش داده بود بازی FIFA 23 در حال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین نسخه در تاریخ این مجموعه است. اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در آن زمان اظهار داشت که پیش‌بینی درآمد سالانه برای سری فیفا، چهار درصد رشد داشته است و بازار آن فقط در آمریکای شمالی به رشدی ۵۰ درصدی می‌رسد.

بازی FIFA 23 از زمان عرضه‌ی خود شروع به شکستن رکوردها کرده بود؛ به طوری که شرکت EA در اکتبر گذشته تایید کرد این بازی در هفته اول انتشار به رکورد ۱۰.۳ میلیون بازیکن روی تمام پلتفرم‌ها دست یافته است. باتوجه‌به اتمام قرارداد EA و سازمان فیفا، از امسال شرکت الکترونیک آرتز نام سری فوتبالی خود را به EA Sports FC تغییر می‌دهد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی فیفا چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده