// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱

تلاش اینسامنیاک گیمز برای تبدیل Marvel’s Spider-Man 2 به بهترین بازی استودیو

اعضای استودیو اینسامنیاک گیمز به‌تازگی اعلام کردند که Marvel’s Spider-Man 2 بهترین بازی که تا به حال ساخته‌اند، خواهد بود.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی به‌صورت رسمی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی شد و از آن زمان تا به حال بسیاری از طرفداران در انتظار تماشای نمایش گیم‌پلی این بازی هستند؛ این در حالی است که استودیو اینسامنیاک گیمز طرفداران را اندکی قبل به صبر بیشتر برای تماشای اولین تریلر گیم‌پلی بازی دعوت کرد. همچنین چندی پیش سونی اعلام کرد که از انتشار بازی در سال مالی جاری اطمینان دارد.

حالا در طی تازه‌ترین استریم سازندگان بازی در توییچ، ژان پاکت، کارگردان بخش روایت داستانی از هیجان خودش درمورد دنباله‌ی Marvel’s Spider-Man صحبت کرده است. پاکت در طی صحبت‌های خود جزئیات چندانی از بازی را اعلام نکرد، ولی گفت که اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی اطمینان دارند که این «بهترین بازی» خواهد بود که آن‌ها تا به حال ساخته‌اند. پاکت گفت:

«پسر، من واقعا درمورد Spider-Man 2 هیجان‌زده‌ هستم. مسلما من نمی‌توانم چیز زیادی [در رابطه با بازی] بگویم. اما پسر، ما سخت در حال کار و تلاش هستیم؛ مطمئن هستیم که این بهترین بازی که ما تا به حال ساختیم خواهد بود و برای به اشتراک‌گذاری آن با شما نمی‌توانیم صبر کنیم».

سخت کار کردن استودیو اینسامنیاک گیمز امری بدیهی به نظر می‌رسد. چرا که توسعه‌ی یک بازی به هیچ وجه کار ساده و راحتی نیست. درحالی‌که مشخص نیست که دقیقا چه زمانی می‌توانیم شاهد اولین نمایش از Marvel’s Spider-Man 2 باشیم، گزارش‌ها از برگزاری شوکیس پلی استیشن در تاریخ ۴ خرداد و احتمال نمایش گیم‌پلی این بازی خبر می‌دهند. همچنین، براساس گزارش مذکور، کونامی هم از بازسازی Metal Gear Solid 3 در جریان این مراسم رونمایی خواهد کرد.

بازی مرد عنکبوتی ۲، پاییز امسال برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. براساس گفته‌ی تونی تاد، صداپیشه‌ی شخصیت ونوم، بازی در سپتامبر امسال منتشر می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده